Bytex Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Den gjorde ikke mye bra hos meg, etter 2 timer fikk jeg VPU recovery error. Slo så av VPU Recovery i options i advanced display options. Plutselig hang maskinen helt etter et par timer til, og etter ca. 30 sekunder kom en popup "The system has recovered from a serious error. Save your information and reboot" så var alle fontene og fargene gusjegrønne. Gikk tilbake til 4.3. ATI, you RAWK Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Den gjorde ikke mye bra hos meg, etter 2 timer fikk jeg VPU recovery error.Slo så av VPU Recovery i options i advanced display options. Plutselig hang maskinen helt etter et par timer til, og etter ca. 30 sekunder kom en popup "The system has recovered from a serious error. Save your information and reboot" så var alle fontene og fargene gusjegrønne. Gikk tilbake til 4.3. ATI, you RAWK hehe gikk ned 1000 p i 3Dmark 01 MEN, AIW-delen av kortet mitt er endelig i drift etter 2 mnd. tv-tørke \_::-):_/ så jeg holder meg til 4.4 Endret 19. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå