Lord Hassan Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva har du av hardware? Er litt intersant med tanke på varme. For min neste pc skal også være _STILLE_. Men tenker på å hive inn ting som x800, athlon 64 kanskje fx. Ting som varmer. Hva er det du sitter med? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har gjort mye av det samme som trådstarter. Server, Duron750, 400MB ram, 2 HDD, MIST PSU Zalman Flower cu7000 på cpu Samsung HDD, 40GB og 120GB ikke støymatter Zalman ZM80A (den med gull ja) Serveren støyer for mye enda, det er generelt for varmt inni kassa, så MIST'en kjører litt fortere da ja. Trenger en bedre løsning der varme fra HDD og CPU kan gå ut av kabinettet på annen måte enn gjennom PSU. WorkStation, XP2500, 1GB ram, GF4600, 2HDD Jallakjøler med 80mm vifte -> trakt ned på gammel taisol CGK760 sak Samsung HDD, 40GB og 120GB Støydempingsmatter fra biltema ... duger lite, fikk bort 2dB std kjøler på GF4 Denne støyer endel enda. Skriver under på at MIST PSU er tingen, er vel ingenting som er bedre, den er også en Fortron/Source Modd egentlig. Jeg er nok på et nivå hvor kabinettet til begge maskiner bør byttes. Jeg ønsker mer kjøleløsninger der varmen fra komponentene i maskinen kan dras rett ut av maskinen og dermed ikke plager MIST nevneverdig. MIST og Zalman er 2 gode merker jeg anbefaler, i likhet med trådstarter. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 er det ikke en digital-impuls i trondheim også? Lenke til kommentar
czr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tusen takk for en så underholdende tråd Satt på jobben i dag og leste hele greiene.. Fasinerende må jeg si. Men jeg lurer på, er det noen nettbutikker som selger denne Mist strømforsyningen? Jeg har lett en stund, men finner den ikke rett og slett.. I tillegg: Er det noen som har noen erfaringer (på godt og vondt) med dette kabinettet? http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Synes det var ufattelig stillig. Har planer om sette opp ca. ny pc som skal være støysvak.. Til dere moroklumper som tipser meg med å kle dette kabinettet med støydempende matter.. hehe.. Ikke gidd :!: Mvh Megsan Lenke til kommentar
czr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Klarte tydligvis ikke linke til det kabinettet.. det heter sunbeam acryl transparent http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1 Kanskje denne funker.. Unnskyld for unødvendig posting Arnesan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå