Kenny000 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Sitter her med en bærbar maskin som tilhører en kammerat av meg. Maskinen er en: Packard Bell Easy One Silver Notebook 1GHz 128RAM Skjermkort: SiS 630s Ultra AGP Video Controller Ultra AGP 4x, 8MB VRAM shared from system RAM Etter å ha installert WIN-XP Pro(norsk versjon), klarer jeg ikke å få til TV-utgangen. Jeg har gjort følgende ting for å løse problemet: - Gått til Packards hjemmeside og funnet siste driver til skjermkortet. Lastet ned og installert. - Har lett etter løsning på problem under Packards FAQ. Hva som ikke fungerer: - Jeg finner ikke valget TV-ut på skjerminnstillinger i kontrolllpannel. Dette er veldig dumt med tanke på at kammeraten min brukte maskinen mye til film på TV'en. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Ingen forslag? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Vil det fungere dersom jeg bruker et eget program for tv-tilkobling? Finnes noe slikt? Er det noen som vil anbefale et slikt program? Hvilket? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 TVTool eller TVCC2000 Mulig det ikke funker på kortet ditt. Sjekk hvilken TV-Out chip du har. Progza ovenfor funker på chrontel chipper. Gudd løkk! [ Denne Melding var redigert av: Jalla på 2002-03-31 18:45 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg fant ikke noen av de programmene på nettet. Jeg finner heller ikke ut hvilket TV-UT chipset kortet har. Alt som står på produskt spesifikkasjon er: "SiS 630s Ultra AGP Video Controller 8Mb Tv-ut" [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-03-31 18:53 ] Lenke til kommentar
ultramannen Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Vel, jeg hadde det samme problemet på min bærbare. Jeg installerte skjermkortdriverene fra windows 2000. Disse bør du kunne finne på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå