Gå til innhold

Anmeldelse av American History X

Cucum(r)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste bare det første avsnittet av anmeldelsen - det ser ut som om de har bomma totalt på hva filmen egentlig handler om.

Tok en titt på hva de sa om Saving Private Ryan, det var ikke så veldig mye bedre. Ikke nok med at de folka der er helt på jordet, de har faktisk greid å surre seg bort på feil jorde.

Lenke til kommentar

BWAAHAHAHAHAHAHAHA

så dere denn "WISDOM" skalaen? herre min hatt! så godt har jeg ikke ledd på lenge..tror nesten jeg må sende en mail å si det til dem...men da kanskje jeg blir spamma med guds ord elns...hmm maybe not..

enhver person som sitter og teller hvor mange "stygge" ord det er i en film er så anal retentiv at han burde sette seg ned og tenke over livet sitt før han skriver en så hysterisk filmkritikk i det fulle alvor...mener nå jeg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Er jo tydelig at de folka som skrev anmeldelsen er mye mer opptatt av banning, vold og sex enn de som ser filmen og tar den for det den er: en god film. Synes forøvrig at den anmeldelsen var stor underholdning, men jeg greier ikke helt å le, for det er jo egentlig tragisk at disse folka 1) ikke har et liv, men må sitte og telle banneord på film en hel kveld, for å ha noe å drive med, 2) mener det alvorlig, og 3) har totalt misforstått poenget med livet, filmen, sex, og så videre. :no:

Lenke til kommentar
hysteriske kristne amerikanere, I do'nt get it :hmm:

De trenger ikke være kristne for å skrive en sånn anmeldelse da..

Er du litt fordomsfull kanskje?

hvis du leste anmeldelsen så ser du jo at de er kristne da.

og dette er bare tragisk. de driter jo i hva den handler om og ramser bare opp hvor fæl den er fordi den har banneord, sex, vold og misbruker guds navn osv.

Please remember we believe that if even one of the six Investigation Area scores for a movie is equivalent to the CAP comparative baseline database scoring range for R, PG-13, or PG material, the entire movie should be regarded as so rated.  For example, if only Wanton Violence/Crime earns a score equivalent to R but all other Investigation Areas earn a score equivalent to G, THERE IS R-RATED MATERIAL IN THE MOVIE AND YOUR KIDS WILL SEE IT AND HEAR IT IF THEY WATCH THE MOVIE!

ja... stakkars unger.. de tror ikke de kan lære litt av den og da :roll:

Lenke til kommentar

leste litt mer..

skremmende hva de synes er "offendig to god".

synes nesten litt synd på disse folka.

fra LOTR: ROTK:

Offense to God (O)

unholy transformation by evil power

talking trees

unholy healing

evil control

unholy possession

threat by wizardry/sorcery

prophesying

tale of sorcery

evil beasts/demons, repeatedly

enlisting tens of thousands of "walking dead" to do good by assisting the "good guys" in battle

frequent and repeated graphic views of many unholy creatures (Orcs) many times in close-up

use of evil (sorcery/witchcraft/wizardry) to do good by assisting the "good guys" in battle

grant of immortality

seeking evil for help in battle

control of humans with a curse

demon beast attacks, some quite graphic and with many deaths

light by sorcery, twice

transporting people by unholy magic

attempted ritual suicide/murder

walking dead walking on water

many instances of using evil for good

seeing the non-seeable by wizardry

images of supreme evil

Lenke til kommentar

Haha dere må jo ikke bli provosert av Capalert! Det er jo kanskje den mest latterlige siden på hele internettet! De anmelder jo bare filmer utfra et fanatisk kristent perspektiv. Absolutt uviktig! For oss "ukristne" og "normale kristne" er det gøyalt lesestoff. De legger vanvittig mye tid i å lage de anmeldelsene, og det er nå bedre at dem lager gøyale ting for oss enn at dem går rundt og skyter hedninger i gatene :)

Så prøv å les uten å bli provosert, husk dette er et tilbud til en bestemt gruppe.

edit: "the most foul word of the foul language" HAHAHAHAHAHAHAHA HYSTERISK!!!

Endret av Ursa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...