Cucum(r) Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ChildCare Action Project har anmeldt American History X Etter min mening burde denne siden aldri eksistert, da argumentene deres er frustrerende dårlige! Jeg ble rett og slett rystet av denne siden. http://www.capalert.com/capreports/amerhistx98.htm Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ja,,dem har ikke mye å henge fingrene i da nei. er en gammel film så den har vært kjent lenge. btw: er en kongefilm Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 De som har anmeldt denne filmen, er ikke flinke til å se den dypere meningen bak filmene. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg leste bare det første avsnittet av anmeldelsen - det ser ut som om de har bomma totalt på hva filmen egentlig handler om. Tok en titt på hva de sa om Saving Private Ryan, det var ikke så veldig mye bedre. Ikke nok med at de folka der er helt på jordet, de har faktisk greid å surre seg bort på feil jorde. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hører ikke denne hjemme på humoravdelingen? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hysteriske kristne amerikanere, I do'nt get it Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 den norske versjonen: http://www.barnevakten.no Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hysteriske kristne amerikanere, I do'nt get it De trenger ikke være kristne for å skrive en sånn anmeldelse da.. Er du litt fordomsfull kanskje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) BWAAHAHAHAHAHAHAHA så dere denn "WISDOM" skalaen? herre min hatt! så godt har jeg ikke ledd på lenge..tror nesten jeg må sende en mail å si det til dem...men da kanskje jeg blir spamma med guds ord elns...hmm maybe not.. enhver person som sitter og teller hvor mange "stygge" ord det er i en film er så anal retentiv at han burde sette seg ned og tenke over livet sitt før han skriver en så hysterisk filmkritikk i det fulle alvor...mener nå jeg Endret 11. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Leste litt av den og jeg kunne ikke annet enn å le! Den mest latterlige annmeldelsen jeg har lest på lenge. Men for all del, mennesker må ha lov til å se på ting forskjellig! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Er jo tydelig at de folka som skrev anmeldelsen er mye mer opptatt av banning, vold og sex enn de som ser filmen og tar den for det den er: en god film. Synes forøvrig at den anmeldelsen var stor underholdning, men jeg greier ikke helt å le, for det er jo egentlig tragisk at disse folka 1) ikke har et liv, men må sitte og telle banneord på film en hel kveld, for å ha noe å drive med, 2) mener det alvorlig, og 3) har totalt misforstått poenget med livet, filmen, sex, og så videre. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hysteriske kristne amerikanere, I do'nt get it De trenger ikke være kristne for å skrive en sånn anmeldelse da.. Er du litt fordomsfull kanskje? hvis du leste anmeldelsen så ser du jo at de er kristne da. og dette er bare tragisk. de driter jo i hva den handler om og ramser bare opp hvor fæl den er fordi den har banneord, sex, vold og misbruker guds navn osv. Please remember we believe that if even one of the six Investigation Area scores for a movie is equivalent to the CAP comparative baseline database scoring range for R, PG-13, or PG material, the entire movie should be regarded as so rated. For example, if only Wanton Violence/Crime earns a score equivalent to R but all other Investigation Areas earn a score equivalent to G, THERE IS R-RATED MATERIAL IN THE MOVIE AND YOUR KIDS WILL SEE IT AND HEAR IT IF THEY WATCH THE MOVIE! ja... stakkars unger.. de tror ikke de kan lære litt av den og da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Er selv "normal kristen",men jeg ville aldri ha skrevet en slik anmeldelse av American History X.Synes selv filmer er veldig bra,om ikke den beste i verden(etter min mening).Pluss at filmen tar opp et godt tema. Endret 11. april 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 leste litt mer.. skremmende hva de synes er "offendig to god". synes nesten litt synd på disse folka. fra LOTR: ROTK: Offense to God (O) unholy transformation by evil power talking trees unholy healing evil control unholy possession threat by wizardry/sorcery prophesying tale of sorcery evil beasts/demons, repeatedly enlisting tens of thousands of "walking dead" to do good by assisting the "good guys" in battle frequent and repeated graphic views of many unholy creatures (Orcs) many times in close-up use of evil (sorcery/witchcraft/wizardry) to do good by assisting the "good guys" in battle grant of immortality seeking evil for help in battle control of humans with a curse demon beast attacks, some quite graphic and with many deaths light by sorcery, twice transporting people by unholy magic attempted ritual suicide/murder walking dead walking on water many instances of using evil for good seeing the non-seeable by wizardry images of supreme evil Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Haha dere må jo ikke bli provosert av Capalert! Det er jo kanskje den mest latterlige siden på hele internettet! De anmelder jo bare filmer utfra et fanatisk kristent perspektiv. Absolutt uviktig! For oss "ukristne" og "normale kristne" er det gøyalt lesestoff. De legger vanvittig mye tid i å lage de anmeldelsene, og det er nå bedre at dem lager gøyale ting for oss enn at dem går rundt og skyter hedninger i gatene Så prøv å les uten å bli provosert, husk dette er et tilbud til en bestemt gruppe. edit: "the most foul word of the foul language" HAHAHAHAHAHAHAHA HYSTERISK!!! Endret 11. april 2004 av Ursa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå