AndersT2 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har noen merkelige problemer i Far Cry. Har P4 [email protected], 9800 Pro, 1024 Ram (PC2100, treg, HK tar ikke mer) Av og til så blir bildet helt feil, jeg opplevde en gang at jeg plutselig var oppi lufta, og alle hench-mennene også var der, jeg kunne skyte dem som vanlig., menn alle løp som om det var ett usynlig gulv. Mest vanlig er det at hench-mennene oppfører seg rart, kan sprenge en av to som står vedsiden av hverandre, og den andre reagerer ikke, trodde de var smarte her, noe jeg hadde lest. Men det virker ofte som om de også har litt problemer i grafikken, står av og til å løper i en vegg, og bare fortsetter uten å komme av flekken. Kan dette være fikset i Catalyst 4.4 driveren, siden det var fikset noe for demo versjonen, eller er det noe annet. Har det kommet en patch til spillet? (skal sjekke selv også). Kjører grafikk på 1024 og alt annet på high, kjørte også en stund på 12xx og Very High, og selv om det var litt tregere, var det egentlig ikke noe problem, men trodde kanskje de nevnte problemene ville ordnes ved å sette ned grafikken, men nei. Det har også kommet error ett par ganger ved lasting av neste "brett" Har ikke slike problemer i andre spill. Eneste å bemerke er at i Race Driver (+demo på nr 2) at den hakker, vel den stopper og fortsetter etter noen milli sekunder, alt ellers glir perfekt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Eneste problem jeg har hatt i far Cry, har vært at det har låst seg en tre-fire ganger etter 2t+ spilling. Tror grafikkortet er litt VEL aggressivt klokket, så det er sikkert dt som gjør det. Foreslår at du tester catalyst 4.4 og ser om de driverne funker bedre, evt prøver Omega-driverne. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 sliter med samme problemet. maskinen min låser seg med gjevne mellomrom, selv på aller laveste grafikknivå. er usikker på om det er skjermkortet som nærmer seg pensjonisttilværelse eller om det er ram'en som er fucket. problemene oppstår etter en god stund ofte. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg laster ned Patchen nå, er på 26 MB (tar tid på ISDN), men det ser ut til at den vil fikse mine problemer, ihvertfall utifra det den skal fikse. Her er den: http://ubisoft-en.custhelp.com/cgi-bin/ubi...hZ2U9MQ**&p_li= Lenke til kommentar
duster73 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ja, det er nok noen bugs i Far Cry. Men til tross for det, er det bare steinrått!! Jeg tok opp en filmsnutt, der jeg ble "angrepet" av palme-blader!!! Jepp, der stemmer!!! Avsluttet spillet helt, og loadet siste checkpoint, da var alt i orden. Dette måtte jeg gjenta gjennom store deler av spillet. Tror patch 1.1 fixer det meste av dette. Far Cry 9.5/10 (Min score) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Enig. Far Cry er enormt bra (selv om jeg kunne ønske meg en historie som ikke var fullt så - eh - syltynn), og jeg håper dette setter standarden for nye spill i fremtiden! Lenke til kommentar
PerPastill Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 FarCry er bare nok en shooter med pretty graphics syns jeg. Det er gøy, men på ingen måte banebrytende. Selv 5 år etter er det ingen spill som skaper en atmosfære som jeg husker hl1 satt når du begynte spillet som Freeman på vei til jobb. Bare synd Valve har gått helt til elgen etter det Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 FarCry er bare nok en shooter med pretty graphics syns jeg. Det er gøy, men på ingen måte banebrytende. Selv 5 år etter er det ingen spill som skaper en atmosfære som jeg husker hl1 satt når du begynte spillet som Freeman på vei til jobb. Bare synd Valve har gått helt til elgen etter det OK, men hvis vi først skal begynne å mimre, så er det mange C64 spill jeg savner på PC. Den gangen brukte man kreativitet til å lage spill, istedet for dagens "brute force" fremgangsmåte. ObOnTopic: Trådstarter: Fremdeles trøbbel? Let us know. Lenke til kommentar
PerPastill Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) ObOnTopic: Trådstarter: Fremdeles trøbbel? Let us know. ObOnTopic? Forøvrig har farcry fungert knirkefritt på min gf4, så jeg antar ati sine driverproblemer ikke er overdrevet? Forresten, har farcry noen standardbenchmark? Endret 8. april 2004 av PerPastill Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har 9500, softmoddet til 9500 Pro. Alt går så det suser, men jeg får sjakkbrettmotiv på enkelte gjenstander. Det er ikke problematisk, bare noe irriterende. Ja, når jeg skal installere 1.1 patch, får jeg beskjed om at spillet ikke er installert... noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ObOnTopic: Trådstarter: Fremdeles trøbbel? Let us know. ObOnTopic? ObOnTopic: Obligatorisk OnTopic kommentar. Er gammel newser, serru. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ObOnTopic: Trådstarter: Fremdeles trøbbel? Let us know. Tester i morra Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kjøpte Far Cry, men den uduglige LG DVD-ROM-spilleren klarte ikke å lese DVD-plata. Prøvde med en ny plate fra butikken (de testet begge platene der - fungerte bra) også, men til ingen nytte. J'**la møkkaspiller. Byttet spillet inn i BFV istedet. Synd ettersom jeg kunne ha tenkt meg det spillet. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 lag deg et image av dvd'en da.. =) det er jo lovlig i og med at du eier platen da i såfall Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 lag deg et image av dvd'en da.. =) det er jo lovlig i og med at du eier platen da i såfall Han byttet det inn ... Lenke til kommentar
Soho Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 han hadde heller ikke klart å lage image (i'm stupid) Lenke til kommentar
Cool Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg får også beskjed om at spillet ikke er instalert. Det kliker også når jeg er ferdig med regulator brettet, kommer ikke videre. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Forøvrig har farcry fungert knirkefritt på min gf4, så jeg antar ati sine driverproblemer ikke er overdrevet? Nha, ikke mer enn det nvidia har. Les hva den nye patcen fikser så ser du at det er geforce som blir fikset litt på. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg hadde også problemer med at jeg plutselig begynte å sveve i lufta, men det fiksa patchen. Gikk btw. gjennom spillet idag.. Kjip slutt, men et ellers genialt spill! 9/10 i karakter. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kjøpte Far Cry, men den uduglige LG DVD-ROM-spilleren klarte ikke å lese DVD-plata. README.TXT ________________ Other: DVD Drive LG GDR-8161B: needs the last drivers or the game is incompatible with this DVD drive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå