Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 1

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/04/07/395394.html

Men når man har verdens største midlertidige nettverk er det ytelsen som teller. Og det fungerer utmerket via 220 svitsjer og minst åtte kilometer med nettverkskabel.

Alle er fanget i en illusjon. Der er ingen problemer! :p

Edit: Kjipt at de sliter da. Både for crewet og deltagerne. Har selv vært crew på LAN med 120 maskiner, halvparten via coax, 4 logiske segmenter og 5 fysiske segmenter på coaxen, det var ille nok.

Jan var nok litt farget av at han satt omtrent på den eneste delen av nettverket som fungerte. Som du ser av kommentarene her så ser du at det er mange som har hatt store problemer. I dag fungerer derimot ting svært mye bedre.

HAH! Okay, nettverket er OK, men vi har reboots hvert ENESTE minutt nå! Strømmen ryker! De skal bytte hele sikringsskapet eller noe sånt piss nå :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sukk..

nettverket i år må være det værste siden 1999, det er jeg sikker på. ikke før klokken 1300 hadde jeg noenlunde 'stabil' inet linje, og greidde å pinge flere enn 6 andre maskiner på nettverket.

sånn ca akkurat nå så får jeg totalt 22KB/s ned fra fem andre her på TG, mens jeg får ~150KB/s ned fra folk på internett. forstå seg på dette den som kan, jeg fatter ikke hvorfor og hvordan det går ann å ha raskere overføringer fra nettet enn fra naboer her på TG.

Lenke til kommentar

Dette må være det verste LANet jeg noen gang har vert på.

Startet fint med internett og strøm, men manglet stemmningen siden mange var irriterte pga. nettverksfeil.

Så i dag har nesten alle nettverk og internett.

Men så klart har de gjort noe "lurt" så nettverket her går så uendelig treigt.

Får 327 kbit/s. på itavisen.no sin test.

Om det ikke bedrer seg snart blir det nok til at jeg reiser hjem allerede fredag.. :/

Lenke til kommentar
Whine whine whine. Gi folka litt tid til å få det i orden - selv har jeg hatt nett nesten hele tiden. :)

da vet du nok ikke hvordan det føles å sitte uten nett, så jeg satser på at whine whine whine kommentaren din var ment for å være morsom.

HGSD, right ?

Vet du om armyboy Stian/Guezzwho er der ?

Eller om han er crew i år også ?

Du kan hilse fra brilletrynet om du ser han.

Lenke til kommentar
Var veldig dårlig med 3d stuff her.. på DC osv. Ingen 3d geeks, nesten :no:

Vel. Personlig har jeg gitt opp alt som heter p2p. Laster man ned/opp fra andre på TG som ikke er tilkobla din egen switch går det i maks 80kB/s (Det er _max_)

Nå hadde det vært kos med en kald pin-up.

Lenke til kommentar
Men det har jo tatt seg opp betraktelig nå da, ingen kan klage så veldig, sett bortifra de som ikke har strøm da... Men det er ikke store biten som ikke har strøm.

Er fornøyd jeg. Fylt opp nesten begge harddiskene :)

kom hit med 400gb ledig plass, så langt så har jeg fått kopiert ganske så nøyaktig 4.2gb iløpet av 27 timer.. fortsetter det slik utover de nærmeste dagene så har jeg mest lyst til å pakke sakene mine og dra hjem igjen.

Lenke til kommentar
Grr..

Fikk ikke nett før ca. 15 min siden :thumbdown:

Det var ikke bra, ihvertfall ikke siden det "bare" var en feil med TPen...

Farta er ikke så mye å skryte av heller... 1mbit :/

Nå vet jeg ikke helt hva du har i matte, men 1mbit er mer enn du kan forlange når 1000mbit skal delest på 5200 mennesker :roll:

Lenke til kommentar
Farta er ikke så mye å skryte av heller... 1mbit :/

Du skal absolutt IKKE klage på 1mbit. Jeg laster ned på 5kbps og er veldig nære randen av total nedbrytelse. Dette går bare ikke lenger! Nå får ¤#%# meg crew se til #¤%& å få opp hastigheten på internett og nettverk!! :angry:

*Frustrert* :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...