Zyrex_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Greit at de har problemer men er jo lurt å teste netverket dagen før da. Bestemte meg for å dra hvis det ikke var oppe i løpetav morgenen idag Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 For å vise dere hvor UTROLIG kjedelig det var her i går, her er et bilde fra PRO-GAMER-området, som også satt uten nett: Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) DesertGlow,fins det flere webcam fra lanet(finner bare 1) http://www.gathering.org/espresso/ Endret 8. april 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hm. Dagbladet rapporterer at innslæppet gikk overraskende problemfritt, men de nevner ikke nettverksproblemene eller strømkuttene med et eneste ord. Aner vi noen som har bare vært på en svipptur innom, eller? Hehehehe Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 DesertGlow,fins det flere webcam fra lanet(finner bare 1) http://www.gathering.org/espresso/ Det finnes helt sikkert ganske mange her inne, men jeg vet ikke om adressen til noen av dem. Vanskelig å sette opp web-cam når man ikke har hatt nett Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Internett fungerer litt, helt sinnsykt dårlig nedlastningshastighet. Og nettverket er bare å drite i. Har fått lastet ned en fil på 6mb, og det er alt. Kanskje vi skulle ta med oss egne switcher og samlet oss på dem og spillt? Eget lite nettverk innenfor tg. Hadde fungert mye bedre. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Herregud jeg begynner å bli mektig lei nettverks problemene her! Har nesten lyst til å pakke sammen å dra hjem Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Her på rad 30 hadde vi store problemer i hele går. Nettet fungerte sånn passe når vi kom, ble hele tiden disconnectet. Men hadde i alle fall nett. Så senere på kvelden forsvant alt både det lokale og det eksterne, fikk rett og slett ikke IP. Så jeg gikk og la meg kl 2400 i går. Nå fungerer det ganske bra, men jeg ser vi har fått iper fra rekke 29? Betyr det at 2 rekker deler på hastigheten eller at vi er koblet inn i switchen til den raden? Ipen min er nå: 194.0.29.140 Hadde 194.0.30.59 før problemene i går. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Her funker internett på 40mbit og nettverket er helt perfekt! Koser meg jeg Helt supert!!!!! Lenke til kommentar
Ryneq Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hihi... Nå sitter jeg og kameratgjengen i Volda på sunnmøre og varmer opp til Crossover04. Er for tiden 5-6 stk som deler 155mbps. Klokken 3 åpner dørene og vi venter ca 250 stk, da er alt klappet og klart til spilling og kos fram til søndag ettermiddag i strekk Strømmen ser ut til å skulle fungere perfekt og nettverket er supert gl hf tg Crossover04 webpage Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er det noen som ser andre klienter på nettverket enn dem som sitter på samme switch som deg? Jeg sitter tydeligvis på en kjip rad hvor ingen sharer noe......... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dagbladet skriver: "Men i år prøver arrangørene å få fokus tilbake på det kreative. Det arrangeres konkurranser i demo-koding, grafikk, musikk, animasjon og spilling." Har de ikke gjort dette hvert enestee år? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Da er internetten ENDELIG oppe på min rad... og hva var problemet? JO: En knapp på switchen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er nå jeg nesten er glad for at jeg ikke dro nedover. Hadde vært utrolig surt å måtte betale 1500kr for flyreisen pluss billett for årets TG. Glad for at dette året ikke ble første gangen for meg, får ta det til neste år. Lykke til dere som er på TG, føler med dere. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jaja.. Jeg har hatt inett og nettverk så godt som hele tiden.. En kompis ble frastælt sko og digicam første natt.. det var nok for han å dra hjem! Fy faen for noen latterlige jævler som stjæler skoa til andre folk ?! Jaja.. Get a life Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mange fjortiser som kun har kommet, for og lage jævel skap tenker jeg meg... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Går nettverket treigt for alle andre her? mitt går helt ræva.. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jaja.. Jeg har hatt inett og nettverk så godt som hele tiden.. En kompis ble frastælt sko og digicam første natt.. det var nok for han å dra hjem! Fy faen for noen latterlige jævler som stjæler skoa til andre folk ?! Jaja.. Get a life Kanskje stakkerene ikke har råd til sko selv Nei faen det er kjipt å bli frastjelt ting, idioter som faen ikke kan holde fingrene for seg selv. Ødelegger stemningen helt! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har har likegodt bygget en PC av linuxmaskoten Pingu Hentet fra vg sine bilder. Dagbladet skuffer aldri med sin gode kunnskap. Haha. Du er enda mer lattis Du skrev nettopp dagbladet i stede for vg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå