Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internett fungerer litt, helt sinnsykt dårlig nedlastningshastighet. Og nettverket er bare å drite i. Har fått lastet ned en fil på 6mb, og det er alt.

Kanskje vi skulle ta med oss egne switcher og samlet oss på dem og spillt? Eget lite nettverk innenfor tg. Hadde fungert mye bedre.

Lenke til kommentar

Her på rad 30 hadde vi store problemer i hele går. Nettet fungerte sånn passe når vi kom, ble hele tiden disconnectet. Men hadde i alle fall nett. Så senere på kvelden forsvant alt både det lokale og det eksterne, fikk rett og slett ikke IP. Så jeg gikk og la meg kl 2400 i går. Nå fungerer det ganske bra, men jeg ser vi har fått iper fra rekke 29? Betyr det at 2 rekker deler på hastigheten eller at vi er koblet inn i switchen til den raden? Ipen min er nå: 194.0.29.140 Hadde 194.0.30.59 før problemene i går.

Lenke til kommentar

Hihi... Nå sitter jeg og kameratgjengen i Volda på sunnmøre og varmer opp til Crossover04. Er for tiden 5-6 stk som deler 155mbps. Klokken 3 åpner dørene og vi venter ca 250 stk, da er alt klappet og klart til spilling og kos fram til søndag ettermiddag i strekk :D

Strømmen ser ut til å skulle fungere perfekt og nettverket er supert :D

gl hf tg :)

Crossover04 webpage

Lenke til kommentar

Det er nå jeg nesten er glad for at jeg ikke dro nedover.

Hadde vært utrolig surt å måtte betale 1500kr for flyreisen pluss billett for årets TG.

Glad for at dette året ikke ble første gangen for meg, får ta det til neste år.

Lykke til dere som er på TG, føler med dere.

Lenke til kommentar

Jaja.. Jeg har hatt inett og nettverk så godt som hele tiden.. En kompis ble frastælt sko og digicam første natt.. det var nok for han å dra hjem! Fy faen for noen latterlige jævler som stjæler skoa til andre folk ?! Jaja.. Get a life :scared:

Lenke til kommentar
Jaja.. Jeg har hatt inett og nettverk så godt som hele tiden.. En kompis ble frastælt sko og digicam første natt.. det var nok for han å dra hjem! Fy faen for noen latterlige jævler som stjæler skoa til andre folk ?! Jaja.. Get a life :scared:

Kanskje stakkerene ikke har råd til sko selv :p

Nei faen det er kjipt å bli frastjelt ting, idioter

som faen ikke kan holde fingrene for seg selv.

Ødelegger stemningen helt! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...