jke Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 èn venn av meg sier at 6600 er den beste og en annen sier at p900 er bedre.hvilken er den beste`? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvilken farge er finest, hvor er gresset grønnest, er havet blått, hvilket spill er best... Du kan ikke spørre andre om alt, det er mange bra mobiler men hva ser du etter? Kamera, spill, kule ringelyder.......? Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hvilken farge er finest, hvor er gresset grønnest, er havet blått, hvilket spill er best... Du kan ikke spørre andre om alt, det er mange bra mobiler men hva ser du etter? Kamera, spill, kule ringelyder.......? okey.... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er det så saklig å diskutere hvem av vennene dine som har den beste mobilen? Gi deg da. Hadde det vært du som skulle til å kjøpe ny mob så hadde jeg skjønt at du kanskje ville ha hjelp, men dette er det jo ingen hensikt med Lenke til kommentar
raygun Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er det så saklig å diskutere hvem av vennene dine som har den beste mobilen? Gi deg da. Hadde det vært du som skulle til å kjøpe ny mob så hadde jeg skjønt at du kanskje ville ha hjelp, men dette er det jo ingen hensikt med han skrev aldri at han ikke skulle kjøpe en av de.. Bare at han har hørt forskjellige ting om saken.. Mulig han spør nettopp fordi han grubler over hvem av de han skal kjøpe.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Enkelt å greit: Folk har forskjellige behov, og også forskjelllelig lommebok. For noen kan en mobil til 300 kroner og som har et godt tastatur være det beste for dem, imens andre har bruk for fks. excel eller en god kalender, og dermed vil de bli mere fornøyd med en helt annen og dyrere mobil. Forholdet pris/what-u-get, og enkelt personens behov er defor meget viktig her. Dermed kan du rett og slett ikke si hvilken mobil som er best. Jeg har faktisk begge de nevnte telefonene, og jeg kan ikke si at den ene er bedre, enn den andre. De er rett og slett bygd for forksjellige behov og har forskjellelige fordeler/ulemper. Når itillegg p900 er en god del dyrere enn 6600 er valget litt enklere/vanskeligere. Edit: leifer og omformuleringer. Endret 8. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Feilpostet, elendig emnetittel og et emne det finnes drøssevis av fra før. Tror vi stenger denne jeg gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg