Vallhall Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hallo folkens Jeg bare lurer fordi tempen viser ca 80 grader når jeg har spilt far cry en stund,og det synes jeg er mye. Må også si at jeg har vært plaget av at jeg har blitt "kastet" til desktop når jeg har spilt dette spillet en stund, men ikke andre spill Lenke til kommentar
X672 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 mitt 9800XT kort ligger paa 72C idle saa 80C i Far Cry er vel ikkje utenkelig Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 X672 Takk for svar, mitt "idler" også på ca.72 ,så da er det vel ikke så galt likevel. Jeg bare spør fordi endel folk på andre forum mener det er altfor varmt, og jeg gjerne vil finne grunnen til at jeg blir slengt tilbake til desktop. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) hmmm, det var varmt! mitt idler på ca 48grader. (bruker jeg rivatuner står det 28 altså 20 grader mindre, jeg vet ikke om jeg skal stole på driverene eller rivatuner) Etter 3 timer med 3dmark 03 looping av game test 3 og 4 (som jeg ser på som de grafisk vanskeligste) ligger kortet på ca 56 grader. Men jeg har et vantec spectrum vifte kort(LINK) Som senket temp'en med ca 10 grader på skjermkortet.... BTW: Sapphire 9800xt Endret 8. april 2004 av TDK Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg bare lurer fordi tempen viser ca 80 grader når jeg har spilt far cry en stund,og det synes jeg er mye. Det er vanlig tempratur på ditt kort. Ingenting å beskymre seg for. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Ligger på 63 grader idle og oppi 70 etter hardbarka spilling. 80 er vel ganske så normalt det også siden disse kortene tåler mye mer varme. edit: bruker en vantec spectrum kjøler i en pci slot også 5 kabinett vifter så... Endret 9. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå