FFX Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan laste ned de nyeste driverne for Powercolor ATI Radeon 9800pro 256ram ddr Hva er de nyeste, eller hva anbefaller dere.. har hørt catalyst 4.4 er bra... ? Link hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er en ting jeg ikke skjønner med nedlastingen hos ati.com. Når jeg velger operativsystem xp, så grafikk så kommer ikke mitt grafikk kort opp. Jeg har 9600 heller ikke 9800 kommer opp så hvordan skal man laste ned oppdateringene til de kortene? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Windows XP -> Graphic Driver -> RADEON Family Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kva har dette med spørsmål og svar om spill og gjøre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ingenting, det har med "spørsmål og svar - PC" å gjøre. Og her jo den i all sin prakt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Her legges tekniske og generelle spørsmål om spill og hardware som er lansert eller skal lanseres på PC. Allikevel, da vi har et eget forum for skjermer og skjermkort så er det like greit å ta det der. Stenges bare for å statuere et eksempel sånn at flere ser det og bruker den andre kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg