Gå til innhold

Coolermaster Aerogate II

flydman

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med den , og kan hjelpe meg med å justere opp alarmgrensene for temperaturer default er 65 grader på CPU/GPU og under intensiv gaming så kommer GPU i området 64/65 og da starter ulingen med jevne mellomrom.

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du virkelig ikke velge noe annet enn Default?

65 grader er ikke farlig, men det begynner liksom å nærme seg kritisk.. er ihvertfall litt unormalt høyt...

Har du prøvd ny kjølepasta?.. Artic Silver 5 er å anbefale... fikk ned min temp ca. 10 grader ved å bytte til det...

hvis ikke så bør du vurdere ny kjøler (uten at jeg har noen erfaring med den du har)...

kan jo hende den ikke sitter ordentlig da?

prøv å ta den av, smør på et tynt lag Artic Silver 5, og sett kjøleren godt på igjen...

:thumbup:

Lenke til kommentar

Andreasfe . Det jeg skriver om handler ikke om hvilken temp jeg har , men hvordan jeg kan (om det er mulig) justere grensene som er satt på Aerogate II (65 grader).

Dette er ingen kjøler men en digital 5 1/4" bay løsning som lar deg justere viftehastigheten på 4 vifter og kan måle temperaturer på 4 forskjelige punkter(Harddisk / Cpu / Case / Gpu)

Lenke til kommentar
Andreasfe . Det jeg skriver om handler ikke om hvilken temp jeg har , men hvordan jeg kan (om det er mulig) justere grensene som er satt på Aerogate II (65 grader).

Dette er ingen kjøler men en digital 5 1/4" bay løsning som lar deg justere viftehastigheten på 4 vifter og kan måle temperaturer på 4 forskjelige punkter(Harddisk / Cpu / Case / Gpu)

:wallbash:

dumme meg... hahaha :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...