flydman Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er det noen som har erfaring med den , og kan hjelpe meg med å justere opp alarmgrensene for temperaturer default er 65 grader på CPU/GPU og under intensiv gaming så kommer GPU i området 64/65 og da starter ulingen med jevne mellomrom. på forhånd takk Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kan du virkelig ikke velge noe annet enn Default? 65 grader er ikke farlig, men det begynner liksom å nærme seg kritisk.. er ihvertfall litt unormalt høyt... Har du prøvd ny kjølepasta?.. Artic Silver 5 er å anbefale... fikk ned min temp ca. 10 grader ved å bytte til det... hvis ikke så bør du vurdere ny kjøler (uten at jeg har noen erfaring med den du har)... kan jo hende den ikke sitter ordentlig da? prøv å ta den av, smør på et tynt lag Artic Silver 5, og sett kjøleren godt på igjen... Lenke til kommentar
flydman Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Andreasfe . Det jeg skriver om handler ikke om hvilken temp jeg har , men hvordan jeg kan (om det er mulig) justere grensene som er satt på Aerogate II (65 grader). Dette er ingen kjøler men en digital 5 1/4" bay løsning som lar deg justere viftehastigheten på 4 vifter og kan måle temperaturer på 4 forskjelige punkter(Harddisk / Cpu / Case / Gpu) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Tror ikke det går å justere opp temperaturgrense på den. Men hva med å flytte litt på temperatursensoren, slik at den registerer litt lavere temp? Skulle være en enkel sak. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Andreasfe . Det jeg skriver om handler ikke om hvilken temp jeg har , men hvordan jeg kan (om det er mulig) justere grensene som er satt på Aerogate II (65 grader).Dette er ingen kjøler men en digital 5 1/4" bay løsning som lar deg justere viftehastigheten på 4 vifter og kan måle temperaturer på 4 forskjelige punkter(Harddisk / Cpu / Case / Gpu) dumme meg... hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå