peters-j Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) jeg lurer på om noen et om det finnes en veske til sony p10 som tåler sprut og sånne ting den ofte kan bli utsatt for når man er på tur. hvor får man tak i det? tror canon har noe sånnt til sin serie Endret 7. april 2004 av peters-j Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) jeg lurer på om noen et om det finnes en veske til sony p10 som tåler sprut og sånne ting den ofte kan bli utsatt for når man er på tur. hvor får man tak i det? tror canon har noe sånnt til sin serie Lowepro har jo mye fint da, f.eks denne:Lowepro D-Res 10 AW Den har ett praktisk regntrekk integrert som man tar frem ved behov og tar over hele vesken. Har både beltefeste og skuldereim. Er nok "litt" for stor til ditt kamera, men kan da inneholde litt ekstra ting i vesken. Koster kr. 242,- hos www.xd.no + frakt og oppkrav. Endret 7. april 2004 av Pingla Lenke til kommentar
iacob Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Sjekk www.ebay.com. Jeg kjøpte original bærevæske fra sony for 9 usd + 7 usd frakt. Skulle bli noe sånt som 120 kroner. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Sjekk www.ebay.com. Jeg kjøpte original bærevæske fra sony for 9 usd + 7 usd frakt. Skulle bli noe sånt som 120 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå