jke Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg formaterte minnekortet og mistet programmer som opera. eg har kunnet laste d ned på maskinen men har ikke bluetooth lr ir. vet noen hvordan jeg kunne fått d på mobilen??Er d noen som kan anbefale noen gode programmer og hvor man kan få de? Lenke til kommentar
Motig Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Du må nok skaffe deg en Bluetooth-dongle. 6600 har ikke port for datakabel. Eller du kan prøve med email. Det burde gå. Funker fint med bilder og lydfiler ihvertfall. Eller du kan få en kamerat som har SX1 til å overføre filene til sin mobil via datakabel, og så sende de videre til deg via Bluetooth Endret 7. april 2004 av Motig Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Du må nok skaffe deg en Bluetooth-dongle. 6600 har ikke port for datakabel. Eller du kan prøve med email. Det burde gå. Funker fint med bilder og lydfiler ihvertfall. Eller du kan få en kamerat som har SX1 til å overføre filene til sin mobil via datakabel, og så sende de videre til deg via Bluetooth ok.men på mailen vet ikke jeg hva jeg skal skrive på outgoing -og incoming mail server.jeg har hotmail.vet noen det? Lenke til kommentar
Motig Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du kan ikke bruke Hotmail. Skaff deg en skikkelig mailadresse med pop3 Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Du kan ikke bruke Hotmail. Skaff deg en skikkelig mailadresse med pop3 mener mine foreldre har en.men vet du da hva som skal stå der?går d da an å sende programmer til den adressen og hente vedlegget med 6600? Lenke til kommentar
Motig Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvis dine foreldre har en mailadresse med pop3 så kan du bruke den. Men hva som skal stå kommer an på hvilken leverandør de bruker. Du får høre med dem om de vet det. Hvis ikke er det bare å ringe leverandøren. Du må ha brukernavn og passord også. I tillegg må du sette opp en gprs-konto for email på mobilen din. Det gjøres gjerne automatisk, som med mms og wap. Kommer an på hvilken operatør du bruker. Dersom du får fikset dette skal det være mulig å sende programmene til telefonen som vedlegg. Email-applikasjonen i 6600 er en skikkelig en som støtter sånt. Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hvis dine foreldre har en mailadresse med pop3 så kan du bruke den. Men hva som skal stå kommer an på hvilken leverandør de bruker. Du får høre med dem om de vet det. Hvis ikke er det bare å ringe leverandøren. Du må ha brukernavn og passord også. I tillegg må du sette opp en gprs-konto for email på mobilen din. Det gjøres gjerne automatisk, som med mms og wap. Kommer an på hvilken operatør du bruker. Dersom du får fikset dette skal det være mulig å sende programmene til telefonen som vedlegg. Email-applikasjonen i 6600 er en skikkelig en som støtter sånt. ok takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå