Gå til innhold

3dMark 2003

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg kjører 3d Mark 2003, får jeg beskjed om at programmet ikke kan kjøre fordi det har mistet fokus. Ganske dumt, egentlig. Men hva er galt?

Når det har mistet fokus kan det visstnok ikke gi resultater man kan stole på. Ten kom lærere hadde vært sånn... :laugh:

Men seriously, noen som har peil?

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smart svar henrik :p. Er jo ikke overklokking som forårsaker dette, det er sansynligvis et eller annet program som tar over fokusen i windows, det kan være programmer som powerstrip osv. For å få ordna problemet prøv å skru av andre programmer som kjøre.

Lykke til

Lenke til kommentar
overklokket ubermye? :p:P:P;), dette skjer når skjermen er full av artifakter....

Nei, ikke i det hele tatt på grafikkortet, men litt på prosessor. Min XP2500+ ligger på XP2800+. Men jeg tror dette skjedde før overklokkingen også!

Noen andre?

Lenke til kommentar
Smart svar henrik :p. Er jo ikke overklokking som forårsaker dette, det er sansynligvis et eller annet program som tar over fokusen i windows, det kan være programmer som powerstrip osv. For å få ordna problemet prøv å skru av andre programmer som kjøre.

Lykke til

Prøvde dette, tok av alle unyttige programmer. Men det hjalp lite... :(

Btw, spill er helt stabile!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...