Poldi Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hallo der ute.... Har inst. Opera 7.50 , og er nesten helt fornøyd , men.... Hvordan får ein opera til å koble seg opp på nett med modem ?? Alså når eg klikker på Opera ikonet , så skal det komme opp ett oppkoblings vindu som eg kan ringe opp min internett levradør .. ( slik som IE gjør ) Noen som kan hjelpe ??? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 trykke på koble til? Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 trykke på koble til? .... you Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 trykke på koble til? .... you sorry, men jeg skjønner ikke problemet Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du vil ha den samme oppførselen som du kan få i iexplore? Lenke til kommentar
Opteron Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 7.5 er en betaverson. Mye bra snadder der chat og fildeling +++ for å nevne noe Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Noen som veit sånn ca når v7.50 kommer? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Ontopic: Løsningen på problemet ditt finner du her: Opera support Lykke til. Endret 9. april 2004 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå