manna420 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei Har enkelt og greit et spørsmål og det er hvordan man velger et skjermkort. Har nemlig kjøpt skjermkort 2 ganger. Begge gangene har jeg skrevet forum på før jeg kjøpte dem. Jeg lurer nemlig på hva man skal se når man skal kjøpe en skjermkort. Skal man kjøpe en PC så ser man blant annet etter hva slags type prossesor den har, HD den har, Ram den har osv. Har brukt PC i 3 år men har ingen anelse om skjermkorter. Så kunne noen som kan om dette hjelpe meg med det :-) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 du kan f.eks gå inn på tester her på siden og lese hvilke kort som er best osv..... eller så kan du spøøre rundt på forumet om hva som er deres favorittkort og hvorfor Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kan vi få en liten hint om resten av maskinvaren ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du må se på hva du skal bruke maskinen til. Spørsmål du kan stille deg når du skal kjøpe skjermkort: -Hva skal du bruke kortet til? -Skal du spille? -Hvor mye penger kan du bruke? -Trenger du DVI? -Hvor mye støy kan du akseptere? osv osv osv... Du kan jo også sjekke denne tråden, der står det litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå