Gå til innhold

800*600 eller 640*400

Anbefalte innlegg

PS: Test AWM på oppløsning under 640*480, det er morsomt.. O_o

Det er ikke morsomt, det er digg. Det kan være vrient å treffe så bra i begynnelsen. Men har man litt erfaring, så er det den herligste oppløsningen med awp. Jeg bruker fortsatt 800x600 siden jeg ikke spiller så mye med awp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igjen mener jeg at alt OVER 1024x768 ser helt idiotisk ut, hvem spiller med sånt?

Men hvem f@en bryr seg? Det som gjelder for en og hver er vedkommendes egen mening, og ikke en forbanna mening fra en annen bruker her på forumet.

Jeg spiller med 1600x1200, og jeg har sånn passelige gode stats i CS. Spiller skjelden, fordi det er så kjedelig gameplay, men på LAN må man jeg spille litt.

Lenke til kommentar

etter som cs 1.6 kom så har jeg har begynt og kjøre en ny oppløsnig 720-676 ble mye merre skillad etter at jeg begynt og kjører den oppløsniga.

men domt at ikke NVRefreshTool støtter den opplsøniga det er sån at du kan kjøre med V-synch på med 100 fps.

til alle som kjører 800-600 prøv 720-676 i en hel dag og se hvor mye bedre du blir i cs :thumbup:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Jeg kan lissom ikke fatte at dere ser noenting i en så lav oppløsning, husker for ett par måneder sia, testa 800x600, altså, på alle, absolutt alle steder der belysningen var dempa så jeg ikke en dritt, skrudde jeg opp "brightness" elns så så jeg ikke en dritt på vanlig belyste plasser, men kunne se på de mørke stedene.

Det som er rart er at CS ikke er ett spill lenger (i manges øyne), alle skal bare være overflinke og ofrer ditt og datt for å eie en eller annen.

Noen tar tilogmed CS så seriøst at hvis man bare sier noe om at folk f.eks camper som en gud public, så får du den overwhinen om at "hva hadde du gjort hvis det var krig i norge" og det er seriøst -> :lol:

Lenke til kommentar
Jeg kan lissom ikke fatte at dere ser noenting i en så lav oppløsning, husker for ett par måneder sia, testa 800x600, altså, på alle, absolutt alle steder der belysningen var dempa så jeg ikke en dritt, skrudde jeg opp "brightness" elns så så jeg ikke en dritt på vanlig belyste plasser, men kunne se på de mørke stedene.

Det som er rart er at CS ikke er ett spill lenger (i manges øyne), alle skal bare være overflinke og ofrer ditt og datt for å eie en eller annen.

Noen tar tilogmed CS så seriøst bla bla bla bla bla...

1. Bruker powerstrip, og funker fint og se her, men nå har jo ikke alle likt syn. Uansett er dette en VANESAK!!! Hver, har sin oppløsning, ikke protester.

2. Jeg ofrer ikke noe spesielt for CS, annet en tid, mus og musematte. Som ikke kostet så mye, men uansett kjempe bra. Intelli4 og Surface1030, tastaturet (INavigatorSE) trengte jeg uansett. Og tastatur har ikke så store forskjeller uansett at det gjør noe. Headset bruker jeg for musikk uansett. Noen 100-lapper for CS, so? Er mine penger... Eller musa og musematta wisha jeg meg i julegave da. ;)

3. Jeg tar ikke CS seriøst, jeg tenker ikke på det som virkelighet, når jeg spiller, vet jeg at det er et spill. Jeg spiller ikke så ofte, i det siste har det kun vært litt gaming med boter for å holde et visst nivå. Går jeg public møter jeg folk som faktisk tar CS så seriøst. Kanskje ikke nå siden TG er på gang, vet ikke om de fleste LAN'er da.

Uansett, jeg tar ikke noen spill så seriøst, og holder meg unna LAN hvor man lukter CS-svette flere kilometer fra en en nerd.

Jeg ofrer mer for selve maskinen, resten av tiden min går til praksisplasser og sånt. CS er fritid for meg og av og til kos, vanligvis er det kun kos når jeg spiller med venner. Jeg har heldigvis ikke barnslige horer som venner.

Noen som virkelig giddet å lese dette?

EDIT: Tar CS så lite seriøst at jeg ikke giddet å rette skrivefeilene her! :green:

Endret av DevN
Lenke til kommentar
1. Bruker powerstrip, og funker fint og se her, men nå har jo ikke alle likt syn. Uansett er dette en VANESAK!!! Hver, har sin oppløsning, ikke protester.

Jeg har aldri protestert, men syns dog å stille inn oppløsning for å få bedre aim er noe tull, et spill er et spill hvor ting skal se på pent og livlig ut som mulig. ikke 800 firkanter bortover og 600 oppover på en 19"

Tror uansett vi burde legge den diskusjonen død ;)

2. Jeg ofrer ikke noe spesielt for CS, annet en tid, mus og musematte. Som ikke kostet så mye, men uansett kjempe bra. Intelli4 og Surface1030, tastaturet (INavigatorSE) trengte jeg uansett. Og tastatur har ikke så store forskjeller uansett at det gjør noe. Headset bruker jeg for musikk uansett. Noen 100-lapper for CS, so? Er mine penger... Eller musa og musematta wisha jeg meg i julegave da.  ;)

Har kjøpt cs jeg og, men det er fordi jeg vil ha det gøy, ikke for å bli god ;)

Musa mi (mx700) kjøpte jeg fordi jeg bokstaveligtalt (nesten) ble kåt av å holde den :dribble:

Musematta er av de orginale blåe som det står så meget som "merkantil data" på.

Blir ny snart, men jeg kjøper ikke musematter og mus og slike ting til cs. Kjøper det fordi jeg trenger det til andre ting jeg gjør foran pc'n.

3. Jeg tar ikke CS seriøst, jeg tenker ikke på det som virkelighet, når jeg spiller, vet jeg at det er et spill. Jeg spiller ikke så ofte, i det siste har det kun vært litt gaming med boter for å holde et visst nivå. Går jeg public møter jeg folk som faktisk tar CS så seriøst. Kanskje ikke nå siden TG er på gang, vet ikke om de fleste LAN'er da.

Uansett, jeg tar ikke noen spill så seriøst, og holder meg unna LAN hvor man lukter CS-svette flere kilometer fra en en nerd.

Jeg ofrer mer for selve maskinen, resten av tiden min går til praksisplasser og sånt. CS er fritid for meg og av og til kos, vanligvis er det kun kos når jeg spiller med venner. Jeg har heldigvis ikke barnslige horer som venner.

Jau, tar man ett spill så seriøst så burde man bli fratatt all mulighet til å spille, det minner heller mye om at de har blitt "hjernevasket" for å kalle det det, at de kommer til å "spille cs" når/hvis det skulle bli krig, da tror jeg jaggu jeg hadde knukket sammen i latter, tenk deg: "awm whore! i know the admin!"

EDIT: Tar CS så lite seriøst at jeg ikke giddet å rette skrivefeilene her!  :green:
:woot:
Lenke til kommentar

Tipper dere har spilt generelt lite fps-spill på høyt nivå. Tweakingen i cs med oppløsning, p-strip og lignende er ikke i nærheten av de man ser i f.eks Q3 og UT/2k3/4. Her ser vi ting som fargemodder, single-textures og andre finurligheter som ikke bare øker fps, men også kontraster.

Lenke til kommentar
Tipper dere har spilt generelt lite fps-spill på høyt nivå. Tweakingen i cs med oppløsning, p-strip og lignende er ikke i nærheten av de man ser i f.eks Q3 og UT/2k3/4. Her ser vi ting som fargemodder, single-textures og andre finurligheter som ikke bare øker fps, men også kontraster.

Joda, har drevet en del med masse slike spill, men prøver de bare.

Er liksom sånn, jeg laster de ned fra nettet, tester og sletter.

Jeg spiller ikke annet enn CS, fordi det ikke finnes noen andre spill som jeg liker, spillene blir jo bare kjedeligere og kjedeligere nå.

Bare noen kunne lage et skikkelig spill, Electronic Arts lager gode spill, må se litt på de.

Jeg kjøper vanligvis spillene jeg skal ha, men tester nok de fleste først. Kazaa.

Jeg synes ikke det er noe galt i det! ;)

God natt.

Lenke til kommentar
Spelar sjølv på 800x600.

Spelarane i SK har det slik:

SK|ahl : 800x600

SK|ElemenT : 800x600

SK|fisker : 640x480

SK|Heaton : 640x480

SK|Potti : 640x480

SK|SpawN : 640x480

Altså ikkje noko fasit svar. Bruk det du synast er best.  :thumbup:

offtopic : SK insider?`;)

ontopic: det er et faktum at enkelte ting i spillet blir lettere (awp , spray) ved lavere oppløsning + at hitboxene/modelenne er lagd for 800x600 , spiller selv med 640x480 og elsker det!

Endret av pronoob
Lenke til kommentar
Spelar sjølv på 800x600.

Spelarane i SK har det slik:

SK|ahl : 800x600

SK|ElemenT : 800x600

SK|fisker : 640x480

SK|Heaton : 640x480

SK|Potti : 640x480

SK|SpawN : 640x480

Altså ikkje noko fasit svar. Bruk det du synast er best.  :thumbup:

offtopic : SK insider?`;)

ontopic: det er et faktum at enkelte ting i spillet blir lettere (awp , spray) ved lavere oppløsning + at hitboxene/modelenne er lagd for 800x600 , spiller selv med 640x480 og elsker det!

Offtopic:

Insider kostar pengar. Du kan skaffa den informasjonen utan å vera insider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...