Lautsprecher Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) poster Denne på nytt her siden det ble så dårlig respons på den: Ok, hadde NIS 04 inne en stund før jeg tenkte at det rælet gadd jeg ikke lenger(Nekta meg å gå på net osv.) Prøvde å fjerne det fra Add/Remove Programs, og det gikk ikke og da fulgte jeg manuell fjernings'guiden på symantec sine sider til punkt å prikke.Og nå prøver jeg å installere bare NAV 04(Som alltid har fungert fint), men får Sånne meldinger om at den ikke klarer å instalere å må avbryte inst. HAr prøvd: -Fjerne alle mapper som har med symantec å gjøre -Kjørte utallige registerrenser. -lasta ned NAV(Fra telenor)på nytt 2 ganger. -Restarta et par ganger. -Fjerna alle unødvendige prosesser. "Help, i'm unprotected" Hvordan skal jeg få installert NAV? Endret 7. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nøyaktig hva sier feilmeldingene? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Nøyaktig hva sier feilmeldingene? Noe i denne duren: "Norton antivirus kunne ikke installere og må derfor avslutte". Ingen feilkoder eller noen ting Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 formatér og legg inn norton på nytt. pass på å ikke sperre av internet-tilgangen igjen. voila! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) formatér og legg inn norton på nytt. pass på å ikke sperre av internet-tilgangen igjen. voila! Så du er av den typen som kjøper deg ny bil hvis et dekk punkterer. For meg er en formatering ABSOLUTT siste utvei Endret 7. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Avinstaller alt du har av Norton produkter først! Om ikke NIS vil installere seg da, bør du kontakte Norton. *Edit* Ha minst mulig med programmer i bakgrunnen når du installerer. Endret 7. april 2004 av SirMixaloT Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Avinstaller alt du har av Norton produkter først! Om ikke NIS vil installere seg da, bør du kontakte Norton. *Edit* Ha minst mulig med programmer i bakgrunnen når du installerer. ...eller kanskje helst Symantec. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Alt er avinstallert. Skal sjekke symantec sine sider Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har opplevd samme problem og fant ut at jeg hadde virus som sørget for at Norton ikke kunne instaleres. Last ned en trojan remover og se om ikke det hjelper deg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Norton er rett og slett noe forbanna dritt når det gjelder å få det installert. Har selv hatt en god dose med problemer når det gjelder install/uninstall av dette. Tror det var windows"system restore" + ny install som fikset det for meg tilslutt. Ellers finnes det noen utilities som heter "rnav2003", eller noe slikt, som du kan laste ned fra symantec. Disse skal visstnok fjerne alt som har med tidligere installs å gjøre. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Sånn her: Skal prøve det prog'et Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Norton er rett og slett noe forbanna dritt når det gjelder å få det installert. Har selv hatt en god dose med problemer når det gjelder install/uninstall av dette.Tror det var windows"system restore" + ny install som fikset det for meg tilslutt. Ellers finnes det noen utilities som heter "rnav2003", eller noe slikt, som du kan laste ned fra symantec. Disse skal visstnok fjerne alt som har med tidligere installs å gjøre. Hvor finner vi det programmmet da? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Det er går an og prøve og slå av system restore, og ta en restart. Eller ta en virus sjekk hos norton live her. http://security.symantec.com/sscv6/default...id=ie&venid=sym rnav fins her. http://search.symantec.com/custom/us/query.html Eller her. http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...src=bar_sch_nam På denne siden er det en fil som fjerner alt fra registeret. NIS2004 registry removal xp v6.reg. http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.n...=&osv=&osv_lvl= Endret 8. april 2004 av Marik Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvis norton ting begynner å kødde er det ikke bare å uninstallere og legge inn på nytt, det har jeg prøvd alt for mange ganger, det er merkelig hvor vanskelig det kan være med de programmene av og til Det jeg alltid må gjøre er å formatere c: og nappe ut internett tilkoblingen, funker ihvertfall de gangene jeg har gjort dette. Norton legger utrolig mye crap i registeret og lager filer du ikke kan gjøre NOE med, annet enn å slette ved formatering. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Har nå gjort ALT som har blitt foreslått(Unntatt å formatere) Like før jeg skyter pc'en med hagle(Synd at jeg ikke har patroner ) Endret 8. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har du gyldig lisens? Høres litt ut som om NAV nekter å installere pga. at den tror lisensen din er dårlig? Vil uansett anbefale et annet Antivirus: NOD32 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Lisensen er gyldig som bare det den. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg anbefaler deg å bytte til et annet virusprogram. Jeg bruker Symantec Antivitus Corporate Edition, dette er det aldri noe tull med. Og det er mange flere programmer som er like bra som Norton 2004 (eller bedre). Lenke til kommentar
bertie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) du har ikke tilfeldigvis to OS (f.eks. både 98 eller 2000 og XP) ? Min Norton Antivirus ga opp å virke når den var installert på begge OS selv om de var installert helt separat fra hverandre. Mitt tips er å finne en gratisløsning eller demoversjon av et annet antivirusprogram, mens du gjør klart for en reinstallasjon av hele systemet. Så har du 30 dager på deg (hvis du går for demoversjon-alternativet). Bare legg mail, dokumenter, favoritter og savegames på en annen partisjon, og så format C. Hvis du har plass, kan du også opprette en ny partisjon. Installere en ny, fresh Windows XP der, og installerer Norton og allting. Men da er ikke systempartisjonen på C: lenger. bertie ps. alt dette var stort sett forslag av variabel kvalitet, da erfaringer med Symantec/Norton når det gjelder installasjons/avinstallasjonsproblemer ikke er av de beste. Endret 8. april 2004 av bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg