Even. Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 http://gatebiler.nirvananorge.com/headoz.jpg topic sier vel det meste! komenter i vei Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En så liten ting kunne godt vært diskutert i kafèen, men: Det hadde vært _mye_ lettere å kritisere den hvis den hadde stått sammen med en side. Ser egentlig litt CS-clan-template ut. Fonta passer ikke inn, og opacityen på gradientene kunne vært satt ned en hel del. Vondt å forklare akkurat hva det er, men dette ble litt bom. Hadde virkelig sett fram til å sett den sammen med en side! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Altså, hvorfor skal du ha kritikk på en HEADER, en enkeltstående header? Den sier oss ingenting om funksjonalitet og generell utforming på en side. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 fordi jeg vil vite om den er noe å fortsette på....................... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 En så liten ting kunne godt vært diskutert i kafèen, men:Det hadde vært _mye_ lettere å kritisere den hvis den hadde stått sammen med en side. Ser egentlig litt CS-clan-template ut. Fonta passer ikke inn, og opacityen på gradientene kunne vært satt ned en hel del. Vondt å forklare akkurat hva det er, men dette ble litt bom. Hadde virkelig sett fram til å sett den sammen med en side! siden er ikke template eller no sånn Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 siden er ikke template eller no sånn Har jeg noengang hevda det? Næh ...... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Ser egentlig litt CS-clan-template ut. ja Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har vi noengang hørt om å lese mellom linjene? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ser egentlig litt CS-clan-template ut. template-((ett eller annet, finner ikke passende ord)) du sa... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 siden er langt i fra ferdig men siden noen av dere spør etter den http://gatebiler.nirvananorge.com/privat/?id=main Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Den er noe å fortsette på den ja! Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 siden er langt i fra ferdig men siden noen av dere spør etter den http://gatebiler.nirvananorge.com/privat/?id=main Det ble jo ti ganger bedre enn med -bare- header da - Ja, jeg synes absolutt det er noe å fortsette på. - Bunnen hadde trengt en "stroke". - Finn på en litt annen bakgrunn i header. litt mer 3D ? (den var litt rar) - Litt mindre opacity på header- "rammene" (som sagt) - Gjør teksten litt bredere. (eller sett inn noe meny-greier til høyre. noe du kanskje har tenkt ?) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du må komme deg langt, langt bort fra den fonten du bruker i menyen. Ikke første gangen jeg sier det. Det ser ut som en overskalert px-font (om det ikke er det da) og den ser ikke mye pen ut. Bare et tips. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Avhengig av scanlines, eller? Trur du har brukt scanlines på _alt_ eg har sett du har publisert her på forumet.... Oldschool boy? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg blir mye mer imponert av en side med bra layout, enn av en god header. Så tenk på selve layouten istedet, og ikke jobb utifra headeren. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg blir mye mer imponert av en side med bra layout, enn av en god header. Så tenk på selve layouten istedet, og ikke jobb utifra headeren. Og ha en generell idè om åssn du vil ha heile sida før du starter. Virker som om du lager en header som du sjøl synest blir stilig, putter den øverst - og berre fyller på med et innholdsfelt fordi du har litt tekst å vise fram... elns Lenke til kommentar
gundik Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 er vel litt vel "tung" å laste ned den headeren også. Tok meg i alle fall lang tid med modem... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg blir mye mer imponert av en side med bra layout, enn av en god header. Så tenk på selve layouten istedet, og ikke jobb utifra headeren. Og ha en generell idè om åssn du vil ha heile sida før du starter. Virker som om du lager en header som du sjøl synest blir stilig, putter den øverst - og berre fyller på med et innholdsfelt fordi du har litt tekst å vise fram... elns stemmer det arve jeg begynner alltid med headeren den headeren er vel ikke så stor ... går rimelig kjapt her Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 må si meg rimelig lei av å trykke på døde linker ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå