DigitaL BlasteR Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Heisann! Imorgen den dag skal jeg bort på reise. Jeg har en del ting jeg skal nedlaste fra DC++ som jeg gjøre ønsker er ferdig når jeg kommer tilbake.(filmer bl.a) Altså reiser jeg i morgen og kommer tilbake på mandag eller tirsdag. Det jeg har tenkt til er å la PCen stå på frem til da mens den nedlaster ting og tang. Er det mange ulemper med å la den stå på? Det er ingen som har tilgang til den unntatt meg i løpet av tiden jeg er borte. Hva syns dere? Bør jeg la den være på? Hvilke ulemper kan jeg få? Jeg tror ikke det gjør noe om den står på et par dager mens jeg er borte. Dette er min mening. Noen som har noen innvendninger? Endret 7. april 2004 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Min står på konstant 24/7, og jeg er ikke den eneste, så lenge den ikke er full meg 6780KG støv så bør det funke greit. Og ikke legg et teppe over den idet du drar.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 bør gå veldig greit det... Bare håpe du laster ned lovlige ting da Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 På min desktop-maskin har jeg nå 23:16:11 up 21 days, 7:57, 7 users, load average: 0.17, 0.29, 0.25 På boksen hadde jeg 6:34pm up 142 days, 23:22, 4 users, load average: 0.04, 0.01, 0.00 før strømmen gikk, så 5 dager er nok ikke noe problem. Men det kan være lurt å slå av skjermen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 siste restart var etter 100 dager uten å restarte så ja det bør gå ganske bra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 når jeg spiller OFP krasher pc'n min 10-20 ganger om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå