Shulgin Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den der er ganske middelmådig, vil jeg si. Noen morsomme actionscener, da. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 så faktisk denne filmen igår.. synes den var ekstremt god men den liknet ganske på taxi filmene med det at passasjerene spyr etter bilturen... -erik Er jo samme regissør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 så faktisk denne filmen igår.. synes den var ekstremt god men den liknet ganske på taxi filmene med det at passasjerene spyr etter bilturen... -erik Er jo samme regissør. Taxi The Transporter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den ene er franskmann og den andre er kinerser. Likere blir det ikke. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det var da voldsomt da! Da står det feil bakpå koveret til Taxi 3 (ja, beklager, det var Taxi 3 jeg tenkte på). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det var da voldsomt da! Da står det feil bakpå koveret til Taxi 3 (ja, beklager, det var Taxi 3 jeg tenkte på). Det tror jeg neppe. Sikkert mange her som biter på slike ting. Kjenner du deg igjen: Du tror Guy Ritchie har laget Mean Machine? Du tror Quentin Tarantino har laget From Dusk till Dawn og muligens Killing Zoe? Ting som: "Fra mannskapet bak Pulp Fiction" ser man ofte blekket over et helt cover, uten at Tarantino trenger å ha noen ting med filmen å gjøre. Men det selger. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg syns The Transporter var en tøff film jeg. Er jo preget av mye "hollywood action", men jeg syns generelt at det var en tøff film. Kjøper den om jeg ser den på Rema for å si det sånn Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Så Transporter i går og likte den faktisk, var mye bra action. Hvis Transporter II skal komme ut så blir dette og bra men, hvis det er med den samme fyren som spilte i orginalen. Ellers så synes jeg at bilkjøringen var veldig mye inspirer av Taxi filmene men hey!!! dette var jo gøy å se på!!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 synes det var en grei film mye action på slutten - grei handling - pen bilkjøring. ville gitt den en 3er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå