heyJulius Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Jeg var teit og skulle montere den vifteløse zalman kjøleren, hadde ikke orginal låsen så jeg prøvde den som satt på den gamle vifta, denna var uheldigvis litt kort så jeg endte opp med å ryke "festetappen" og kværke cpu i samme omgang, det jeg lurer på er, er det mulig og bytte bare sokkelen uten masse lodding, evt kjøpe en kjøler/ vifte som kan brukes på de to andre festene som er der? Håper noen kan hjelpe, hilsen ei fattiglus! Edit: HK ECS k7s5a, hadde 1,4Ghz amd Endret 7. april 2004 av heyJulius Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Du kan kjøpe deg en sånn her kjøler og ny cpu. Denne bruker de 4 hulene rundt cpu`en. Endret 7. april 2004 av Thorvald Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Eller drite i å kjøpe en så dyr en, og heller gå for en som dette istedet? mye billigere og bruker alle tre festehakene.. (det gjør ikke noe om den i midten ikke er der, med andre ord) edit: skriveleif Endret 7. april 2004 av traskas Lenke til kommentar
heyJulius Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Takker for svar, ser nok ut som om det må bli Titan TTC-D9TB, siden hullene på hovedkortet ikke passer til Thermalright SLK-900. Edit: Lim på finga Endret 7. april 2004 av heyJulius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå