Twennie Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Gled dere alle animetilhengere, for Bandais hittil mest ambisiøse prosjekt er endelig her. .Hack-serien er en multimedieopplevelse av dimensjoner, og gir en helt ny betydning til begrepet MMORPG. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Veldig fin omtale Vet at jeg er pirkete nå, men Synes du forresten manualen er vanskelig å forstå? Husk at den skal leses fra høyre til venstre, som seg hør og bør i anime. Bytt ut anime med manga så er jeg helt fornøyd Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Veldig fin omtale Vet at jeg er pirkete nå, men Synes du forresten manualen er vanskelig å forstå? Husk at den skal leses fra høyre til venstre, som seg hør og bør i anime. Bytt ut anime med manga så er jeg helt fornøyd Takktakk. Ja, vet egentlig det. Har bare hatt litt for mye å gjøre til å huske og rette det. Er gjort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg