Gå til innhold

Diskuter Soldner BETA demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Enkelte blir bare aldri fornøyde :p

uhm..

elendig grafikk, elendig følelse når man kjører noe som helst, elendig følelse når man i det hele tatt beveger seg, det meste ser grusomt ut, lydene er bånn.

hele opplegget med releasen av demoen har vært patetisk, først en versjon som ikke funker, så må de legge ut en ny, så faller serverne ned, i tillegg er det praktisk talt umulig å få joine server..

enkelte blir fornøyd uansett hva

Lenke til kommentar
Du kunne vel strengt tatt fortsatt i denne tråden her fremfor å starte en ny tråd?

I nevnte tråd går du selv hardt ut mot Söldner, hvorfor er ikke nevnt. Kom med dine egne meninger angående spillet du... :thumbup:

des,OUT!

Ja, hvorfor ikke?

Folk som lastet ned spillet da fikk jo ikke engang testet det på grunn av crappy servere.

Lenke til kommentar

Den minner meg en del om OFP 1985 (bare mer arcade). Synes det er litt merkelig at man ikke kan gå og sikte ved bruk av iron sights samtidig, slik man kan i OFP. Det er fullt ut realistisk med tanke på hvordan spec ops opererer (og vanlige soldater). Men det kommer sikkert i ferdig versjon.

Siden jeg ikke kommer meg inn på noen av serverne og måtte kjøre LAN server for å se hvordan det ser ut, la jeg merke til at det hakket noe voldsomt. Det er vel (igjen.. -sukk-) Ti4200 skjermkortet mitt antar jeg? Eller det faktum at jeg kjørte server på samme maskin? Det har ihvertfall senket spillbarheten kritisk mye med andre spill.

Vanneffekten er kul, og det er en stor map, det virker lovende så langt. Jeg fikk et mer solid inntrykk av IGI 2 MP betaen dog, men dette kan bli vel så stort (kan ikke si jeg så mange diskusjoner rundt IGI 2 etter betafasen).

Jeg liker recoilen, d.v.s. det er ikke bare å plaffe løs CS style, men man må vente til løpet faller ned igjen, kult.

Med grafikken på høy kvalitet, var det ikke spillbart overhodet, og jeg må spille i 800x600 (32bit) med nesten alt på bunn (som gjør at det ser fælt ut) for å få noenlunde bra FPS.

Mitt system: P4 2.8 PC 800, 1Gb (2x512) dual channel DDR RAM (Twinmos), 80GB HD (mener det var 7200rpm, men husker ikke lengre), Geforce 4 Ti4200 med 64MB DDR.

Det virker lovende uansett fall! :thumbup:

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Tja, personlig likte jeg bevegelsene til mannen veldig godt jeg, realistisk og kontrollert. Begynner å bli litt lei av 100 metern på 7 blank slik endel spill er (les: CS etc).

Bevegelse i gress og trær etter hvor vinden blåste. Flott vann med stilige effekter ved berøring. Løv som detter av busker og trær ettersom kulene treffer. Avrundede terreng med fin og realistik dybde. Syntes det så bra ut jeg...

Lyden av våpnene var derimot noe amputert følte jeg. Enfield'n hørtes ut som en gammel tønnerevolver av en kruttlapp pistol og M4 manglet den karakteristiske snerten av en høyhastighets 5.56mm...

Likte godt konseptet med å tjene penger ved å okkupere baser. På denne måten fik man råd til bedre og sterkere våpen. Her må man faktisk jobbe for pengene.

At man ikke får joinet servere er kjipt, men man kan jo alltids starte en dedikert LAN server og joine den selv. Så får du i allefall testet spillet...

Dette er en BETA DEMO, fullt ut. Den er nødt til å ha feil. Er bare så rart at ikke alle skjønner det...

Uansett, jeg gleder meg til prosjektet er ferdig så jeg kan gå i butikken å kjøpe det...

edit: Etter å ha lest Hidden sitt innlegg.

Kjørte spillet i 1024x768x32 med 4xAA og alt satt på High. Fungerte glimrende samme maskin som deg bortsett fra at jeg har ATI 9700 Pro med Cat 4.3

Kjørte også Dedikert Lan server for så å joine, ikke noe hakking i det hele tatt...

des,OUT!

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan single player blir..

Blir nok vanlig botmatch... er jo et multiplayer spill dette her.

Synes selv det virket lovende... har bare testet aleine på LAN server, men alikevel.

Likte grafikken, funksjonell og ryddig og duger til sitt bruk. Tror dette kan bli et skikkelig gøy spill hvis netcoden er bra og folk greier å samarbeide osv...

Hvis de før ryddet opp i spillet og polert det skikkelig så har det alt av grunnlag til å bli et skikkelig kult multiplayer spill, med litt mer dybde enn CS, BF:V osv..

Lenke til kommentar

Irriterer meg at folk sier det er et multiplayer spill når det har single player. Da er det ikke bare et multiplayerspill. :laugh:

Så lenge AI`en er bedre enn Battlefield sin (Skal neppe så mye til) så kan de få til en skikkelig bra SP mode.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Irriterer meg at folk sier det er et multiplayer spill når det har single player. Da er det ikke bare et multiplayerspill. :laugh:

Så lenge AI`en er bedre enn Battlefield sin (Skal neppe så mye til) så kan de få til en skikkelig bra SP mode.

Vel... når "singleplayer"-delen bare er treningskamper, så kaller jeg det et multiplayerspill... Det må være noe skikkelig singleplayer for at jeg skal regne det som det. Hjelper ikke ha noen dumme bot'er som løper rundt vettu.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at folk sier det er et multiplayer spill når det har single player. Da er det ikke bare et multiplayerspill.  :laugh:

Vel... når "singleplayer"-delen bare er treningskamper, så kaller jeg det et multiplayerspill... Det må være noe skikkelig singleplayer for at jeg skal regne det som det. Hjelper ikke ha noen dumme bot'er som løper rundt vettu.

Ser ikke Unreal Tournament 2004 som noe treningsmode akkurat.

Det er helt på tryne vanskelig på det aller vanskeligste, nesten helt umulig. Og gameplayet der fåregår på samme mode med slike "dumme" boter.

Og bare fordi EA games ikke klarer noe så betyr jo det at ikke andre klarer det da.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Så meg nødt til å avinstallere betaen etter at det frøs hele systemet (Win2k pro) med en fargerik "TV'n har blitt spenna gæærn" skjerm og eneste vei ut var powerknappen på kabinettet. Dette skjedde etter den første rebooten etter installasjon.

Ellers må jeg uansett skaffe meg nytt skjermkort, men lurer også på om det ikke er noe galt et annet sted i systemet. Til og med OFP 1985 / Resistance går tregt med vanlige settings.

Dette spillet virker som sagt lovende, kanskje litt større enn MPn i IGI 2, litt mer avansert. Vann-effekten stjeler vanvittig mye FPS, dog. Tror ikke alle er like begeistret for akkurat det, men vannet i IGI 2 var også flott, og det uten å drepe for mye av FPS'n.

Hele settingen minnet meg øyeblikkelig om OFP, og jeg følte meg således ganske hjemme. Det gikk greit å mappe kontrollene til de forskjellige knappene på MS Intellimouse Explorer 4 musa og tastaturet, satt raskt i fingrene. Jeg tror dette spille kommer til å slå an ganske bra, og er ganske sikker på at jeg vil kjøpe det selv mens jeg venter på OFP 2 og S.T.A.L.K.E.R.

(vær klar over at det blir litt å rydde i registeret etter avinstallering, det er tross alt en beta)

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Det vil ikke starte hos meg.

Har riktig navn og størrelse på install fila. Lastet den ned via en av mirrorene på den offisielle hjemmesiden nå nettopp. Install går helt fint. Men så når jeg trykker på snarveien som legges på desktopen så skjer det rett og slett ingenting. Skjermen blir ikke svart som noen har nevnt. Jeg har prøvd å endre oppløsningen i configen til det samme som jeg kjører desktopen på uten at det hjalp.

Shite...

Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...