alDoz Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Når jeg kobler mit Geforce 4 TI 4800 SE til fjernsynet så får jeg ikke lengre fargebilde.. Dette skjedde etter at jeg hadde formatert, så jeg lurte på om det var den nye driveren det var noe galt med, men etter og ha installert en gammel driver for å spille beta 2 til Doom 3 så tenkte jeg at den kanskje fungerte igjen og jeg prøvde. Denne driveren har nemlig fungert før. Men da jeg slo på tv var det forsatt bare svart/hvitt bilde av skjermen min.. Noen som vet hva som kan være galt? Det er ikke kablene, siden dette fungerer til dvd'en... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er mange slike tråder her på forumet. Tror det har noe med pal og ntcs å gjøre. Er ikke så innepå akkurat det der Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Sjekk som sagt at skjermkortet er stilt til PAL. Bruker du s-videokabel med scartadapter på en TV som ikke støtter s-video? Da skal det være et valg i skjemkortinnstillingene for signalet på TV-ut. Det skal stå i composite (også kalt sammensatt video). Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Sjekk som sagt at skjermkortet er stilt til PAL. Bruker du s-videokabel med scartadapter på en TV som ikke støtter s-video? Da skal det være et valg i skjemkortinnstillingene for signalet på TV-ut. Det skal stå i composite (også kalt sammensatt video). Har jo brukt tv'n før, så den støtter det helt sikkert.. Kan prøve og se på pal instillingene en gang til... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Sjekk som sagt at skjermkortet er stilt til PAL. Bruker du s-videokabel med scartadapter på en TV som ikke støtter s-video? Da skal det være et valg i skjemkortinnstillingene for signalet på TV-ut. Det skal stå i composite (også kalt sammensatt video). Har jo brukt tv'n før, så den støtter det helt sikkert.. Kan prøve og se på pal instillingene en gang til... Vet du 100% sikkert at du brukte s-video? Har hørt om flere med Geforce-kort hvor det sto i composite TV-ut, men etter formatering og nye drivere så var det plutselig s-video istedenfor... Sjekk denne innstillingen for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
alDoz Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Kult, fikk det til. Den var ikke instillt til Pal B som er Norge.. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå