Nikkor Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fikk 2 sjokolader å 2 sukkertøy pakker der, når jeg bestilte pc der for 20 tusen... Det smakte ikke noe spess.. ;P Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hm, jeg og hadde hørt mye om sjokoladen. Men da jeg bestilte et helt A64- system (uten kabbis og strømforsyning) hos netshop.no i begynnelsen av mai så fikk jeg ikke sjokoladen... Vil gjerne ha den, though Flere som håper på samme behandling som the_ruthless fikk? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det e bra gjort av nettshop.no. dett gir jo ganske god reklame Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hm, jeg og hadde hørt mye om sjokoladen. Men da jeg bestilte et helt A64- system (uten kabbis og strømforsyning) hos netshop.no i begynnelsen av mai så fikk jeg ikke sjokoladen... Vil gjerne ha den, though Flere som håper på samme behandling som the_ruthless fikk? Hehe, kanskje det ja Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg hiver meg med på bølgen og gir netshop.no en STOR Endret 7. juni 2004 av ob1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå