Gå til innhold

En hyllest til NetShop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende Netshop har peiling på kundebehandling, men det virker som som de tar det igjen i mangel på rutiner rundt pakking og sending.... Er ikke lenge siden jeg opplevde akkurat det samme som trådstarter. Jeg har også bestillt LCD-skjerm fra NetShop og fått ett kabinett istedenfor. Syntes det var litt tragikomisk den gangen (etter at forbannelsen hadde lagt seg), men blir litt skremt når jeg leser at det er andre som har opplevd det samme.

 

For min del løste problemet seg også ganske greit. Var en lørdag jeg hentet pakken og da det er ikke så mange som er på jobb i kundebehandlingsavdelingen hos Netshop på lørdager måtte jeg vente til mandag før jeg kunne ringe og klage min nød. Tok da bare to dager før jeg kunne hente skjermen min på posten, og da var det faktisk, heldigvis, en skjerm som kom.

Lenke til kommentar
Veldig ålrait gjort av Netshop, ja...all honør til dem ;)

 

...men litt rart at man klarer å sende et kabinett istedetfor en lcd-skjerm, ved to tilfeller til og med...like embalasjer?

Nei, embalasjen er ikke lik. Det gjør det hele litt rart. Men likevel, all honør til NetShop anngående måten de ryddet opp på.

Lenke til kommentar
Ser ut som de som driver netshop har studert andre webshapper, funnet ut kva dei gjorde feil og gjort det rett med sin shop.

 

:thumbs:

Det er det som skiller klinten fra hveten. Har du ikke jungeltelegrafen med deg når du kjører webshop på pc-utstyr kan du bare glemme det.

 

Akkurat det du satte fingeren på er jeg temmelig sikker på faktisk er et tema hos hwb/netshop.

 

Jeg bare husker tilbake på julekalenderen på hardware.no. Hwb kjørte en parallell julekalender som gruste det meste av tilbud ellers... slikt blir det gode rykter av.

 

(har vel aldri handlet så mye som jeg gjorde i desember...)

 

DrErling

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
det er godt dere er fornøyd hvis en webshop presterer å sende dere helt feil vare slik at dere må vente lenger på det dere egentlig skulle fått.. :p

 

måtte bare kverulere.. hehe.

men flottings at dem rydder kjapt opp i rotet sitt, attpåtil på en helligdag og greier :thumbs:

 

(men saken hadde vel stilt seg noe annerledes om vedkommende bodde et eller sted i nordnorge.. litt lang kjøretur.. hihi)

Tipper de ikke hadde kjørt til Stavanger... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...