lasso Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Netshop/hwb.no = Sandefjord TJ= Arendal Det er 10-12 mil hver vei det. Endret 26. november 2004 av lasso Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ja dette var imponerende. Sånn service når noe går galt er kjempekjekkt. Tror at jeg kommer til å se litt grundigere på hva di har å tilby. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Damn, det er jo det man kan kalle service Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er det jeg kaller service! Lenke til kommentar
norrick Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dette var utrolig sterkt av netshop, service er det som virkelig teller og jeg har enda til gode å høre lignende historier. BTW: Synd at det ikke var omvendt, bestilt et kabinett og fått en flunka ny LCD... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har bare gode erfaringer med netshop Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Utrolig bra det da! Jeg kjøpte min hardware der jeg også, og da fikk jeg en sjokolade med pakken Koslig overaskelse! Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kan hende Netshop har peiling på kundebehandling, men det virker som som de tar det igjen i mangel på rutiner rundt pakking og sending.... Er ikke lenge siden jeg opplevde akkurat det samme som trådstarter. Jeg har også bestillt LCD-skjerm fra NetShop og fått ett kabinett istedenfor. Syntes det var litt tragikomisk den gangen (etter at forbannelsen hadde lagt seg), men blir litt skremt når jeg leser at det er andre som har opplevd det samme. For min del løste problemet seg også ganske greit. Var en lørdag jeg hentet pakken og da det er ikke så mange som er på jobb i kundebehandlingsavdelingen hos Netshop på lørdager måtte jeg vente til mandag før jeg kunne ringe og klage min nød. Tok da bare to dager før jeg kunne hente skjermen min på posten, og da var det faktisk, heldigvis, en skjerm som kom. Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det er jo bare utrolig bra service. Hadde bare alle gjort som Netshop Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dette var virkelig bra ja, de skal også ha for at du kan hente varen på lageret dems kun to timer etter bestilling og dermed slippe porto osv, for de som bor i nærheten da... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Veldig ålrait gjort av Netshop, ja...all honør til dem ...men litt rart at man klarer å sende et kabinett istedetfor en lcd-skjerm, ved to tilfeller til og med...like embalasjer? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Veldig ålrait gjort av Netshop, ja...all honør til dem ...men litt rart at man klarer å sende et kabinett istedetfor en lcd-skjerm, ved to tilfeller til og med...like embalasjer? Nei, embalasjen er ikke lik. Det gjør det hele litt rart. Men likevel, all honør til NetShop anngående måten de ryddet opp på. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ser ut som de som driver netshop har studert andre webshapper, funnet ut kva dei gjorde feil og gjort det rett med sin shop. Det er det som skiller klinten fra hveten. Har du ikke jungeltelegrafen med deg når du kjører webshop på pc-utstyr kan du bare glemme det. Akkurat det du satte fingeren på er jeg temmelig sikker på faktisk er et tema hos hwb/netshop. Jeg bare husker tilbake på julekalenderen på hardware.no. Hwb kjørte en parallell julekalender som gruste det meste av tilbud ellers... slikt blir det gode rykter av. (har vel aldri handlet så mye som jeg gjorde i desember...) DrErling Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ja, jeg handlet en 200gb harddisk og fikk en kamerat til å kjøpe to stk bare pga den gode viljen HWB.no viste kundene! Respekt! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Lurer på om de ville kjørt til meg også (Tromsø) vis de hadde feilsendt Lenke til kommentar
buxen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 det er godt dere er fornøyd hvis en webshop presterer å sende dere helt feil vare slik at dere må vente lenger på det dere egentlig skulle fått.. måtte bare kverulere.. hehe. men flottings at dem rydder kjapt opp i rotet sitt, attpåtil på en helligdag og greier (men saken hadde vel stilt seg noe annerledes om vedkommende bodde et eller sted i nordnorge.. litt lang kjøretur.. hihi) Tipper de ikke hadde kjørt til Stavanger... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Bra gjort, håper de fikser en ny skjerm til meg (fått feil). Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Denne tråden er altså 1 1/2 måned gammel Uansett, bra levert av NetShop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå