Gå til innhold

En hyllest til NetShop.no


Anbefalte innlegg

sendte inn min defekte shuttle den veide 5.** kg når jeg sendte den, de hadde ikke flere på lager så nå har jeg ventet i 1 måned :wow: , pakken kommer i morgen men noe jeg la merke til var at den veide 3 kg mere og volume var større også ! hmm merkelig.

 

uansett syns jeg netshop er en bra hardware butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestillte denne:

 

12478.jpg

 

Fikk denne:

 

eyama17ne1s-large.jpg

 

Den første ser jo unektelig mye finere ut :( *Grine*

 

Men men, hvis de sier det skal være sånn så. Har vel ikke så mye å komme med.

 

Edit: Dessuten skal visstnok den *host* styggeste være mye bedre (14ms vs 25ms).

Endret av frakk2000
Lenke til kommentar
Har gjort, fikk bare
..at utseende er forskjellig fra web p.g.a høyttalere.

 

Vet ikke om jeg kan fortsette å mase på de, har jo fått en skjerm?

 

:blush:

Du kan jo selvsagt bytte skjermen om du ikke er fornøyd, og så lenge det er vår feil vil vi selvsagt ta evt. kostnader som måtte oppstå i den forbindelse. Vi var blitt supportert med feil bilde fra vår leverandør dessverre, derfor skjedde dette.

Lenke til kommentar
Har gjort, fikk bare
..at utseende er forskjellig fra web p.g.a høyttalere.

 

Vet ikke om jeg kan fortsette å mase på de, har jo fått en skjerm?

 

:blush:

Du kan jo selvsagt bytte skjermen om du ikke er fornøyd, og så lenge det er vår feil vil vi selvsagt ta evt. kostnader som måtte oppstå i den forbindelse. Vi var blitt supportert med feil bilde fra vår leverandør dessverre, derfor skjedde dette.

Har sendt deg en PM :thumbup:

 

Bra med oppfølging.

Lenke til kommentar

Dette høres bra ut. Selv om jeg ikke bor i den umiddelbare nærhet av Sandefjord (sogn og fjordane), tror jeg nok ta netshop skal tas alvorlig med i vurderingen når jeg investerer i et A64-system til høsten. Forrige stor-innkjøp gjorde jeg på PSData i fjor sommer, hadde ingen problemer med det kjøpet på noen måte, men ting forandrer seg. Det er godt mulig Netshop føler seg mer etablerte når høsten kommer, med de obligatoriske innføringene av ventetid, administrasjonsproblemer og manglende kundeservice, bare å håpe at det ikke skjer med dem før jeg får kjøpt A64-systemet mitt. :)

Lenke til kommentar
Bestillte denne:

 

12478.jpg

 

Fikk denne:

 

eyama17ne1s-large.jpg

 

Den første ser jo unektelig mye finere ut :( *Grine*

 

Men men, hvis de sier det skal være sånn så. Har vel ikke så mye å komme med.

 

Edit: Dessuten skal visstnok den *host* styggeste være mye bedre (14ms vs 25ms).

Ser ikke en eneste forskjell jeg...

 

Kanskje netshop skal bli min neste butikk.... Bygger en del maskiner for venner & familie så det er greit å kunne vite at man får hjelp når man trenger det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser ikke en eneste forskjell jeg...

 

Kanskje netshop skal bli min neste butikk.... Bygger en del maskiner for venner & familie så det er greit å kunne vite at man får hjelp når man trenger det. :thumbup:

Sjekk linken til bildet så forstår du hvorfor det ikke er forskjell på bildene... :wee:

 

NetShop imponerer

 

DrE

Lenke til kommentar

Har også positiv erfaring med Netshop.

 

Kjøpte en mp3 spiller. Fikk denne raskt, men den var defekt. Sendte den tilbake og ville ha pengene tilbake. Dette var greit.

 

Fant ut at jeg egentlig trengte et nytt grafikkort og sendte Netshop en mail og spurte om jeg kunne få det aktuelle skjermkortet i stedet for pengene tilbake mot at jeg betalte det lille mellomlegget (skermkortet var ca 200,- kr dyrere enn mp3 spilleren)

 

Like etterpå fikk jeg telefon fra en hyggelig fyr på Netshop som sa at dette var helt i orden, men de ville sende meg skjermkortet uten at jeg betalte noe som helst. Beløpet var så lite å snakke om da jeg hadde betalt såpass mye (ca. 3500,-)

 

Slike små "ekstreservicer" gir virkelig posetivt inntrykk. Bra Netshop :thumbup:

Lenke til kommentar
Har også positiv erfaring med Netshop.

 

Kjøpte en mp3 spiller. Fikk denne raskt, men den var defekt. Sendte den tilbake og ville ha pengene tilbake. Dette var greit.

 

Fant ut at jeg egentlig trengte et nytt grafikkort og sendte Netshop en mail og spurte om jeg kunne få det aktuelle skjermkortet i stedet for pengene tilbake mot at jeg betalte det lille mellomlegget (skermkortet var ca 200,- kr dyrere enn mp3 spilleren)

 

Like etterpå fikk jeg telefon fra en hyggelig fyr på Netshop som sa at dette var helt i orden, men de ville sende meg skjermkortet uten at jeg betalte noe som helst. Beløpet var så lite å snakke om da jeg hadde betalt såpass mye (ca. 3500,-)

 

Slike små "ekstreservicer" gir virkelig posetivt inntrykk. Bra Netshop :thumbup:

Det hørtes unektelig fint ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Bestilte meg kamera (Canon EOS 300D) og minnebrikke hos HWB i mars (om jeg ikke husker feil), og fikk ikke med den mye omtalte sjokoladen. Så, da jeg var hjemme i helga, lå det et tykt brev (tynn pakke?) på pulten på rommet mitt. Åpna opp, og se!, der hadde jeg fått sjokolade, sukkertøy og et lite brev fra NetShop om at de hadde sett at jeg hadde uttrykt min misnøye (ikke så veldig stor, i og med at de var billigst på kameraet uansett) her på forumet over å ikke ha fått sjokolade.

RESPEKT!

Når jeg planlegger å øse ut med penger i løpet av høsten, kommer det nok til å gå deres vei. :D

(Ingen mer kjedelig og strikt Komplett-service, nei!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...