Gå til innhold

En hyllest til NetShop.no


Anbefalte innlegg

I dag var jeg og hentet den sårt etterlengtede LCD-skjermen på det lokale postkontoret. Sjokket var stort da jeg åpnet pakka, og så at NetShop hadde prestert å sende meg et kabinett av typen AOpen H600.

 

Omtrent kl. 6 (ca. 2 timer etter stengetid) sendte jeg en mail til dem og fortalte om problemet. Regnet ikke med å få svar før etter påska, så da telefonen ringte fra NetShop omtrent kl halv 9 ble jeg meget overrasket. Enda mer overrasket ble jeg da han tilbød å kjøre bort til meg (fra Sandefjord til Arendal) på skjærtorsdag med skjermen og hente kabinettet som hadde blitt sendt feil. Alt dette på en hellidag, ergo på en fridag!

 

:w00t: NetShop vet virkelig hvordan man behandler kundene sine! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er godt dere er fornøyd hvis en webshop presterer å sende dere helt feil vare slik at dere må vente lenger på det dere egentlig skulle fått.. :p

 

måtte bare kverulere.. hehe.

men flottings at dem rydder kjapt opp i rotet sitt, attpåtil på en helligdag og greier :thumbs:

 

(men saken hadde vel stilt seg noe annerledes om vedkommende bodde et eller sted i nordnorge.. litt lang kjøretur.. hihi)

Lenke til kommentar
I dag var jeg og hentet den sårt etterlengtede LCD-skjermen på det lokale postkontoret. Sjokket var stort da jeg åpnet pakka, og så at NetShop hadde prestert å sende meg et kabinett av typen AOpen H600.

 

Omtrent kl. 6 (ca. 2 timer etter stengetid) sendte jeg en mail til dem og fortalte om problemet. Regnet ikke med å få svar før etter påska, så da telefonen ringte fra NetShop omtrent kl halv 9 ble jeg meget overrasket. Enda mer overrasket ble jeg da han tilbød å kjøre bort til meg (fra Sandefjord til Arendal) på skjærtorsdag med skjermen og hente kabinettet som hadde blitt sendt feil. Alt dette på en hellidag, ergo på en fridag!

 

:w00t: NetShop vet virkelig hvordan man behandler kundene sine! :w00t:

Du var heldig som fikk fikset problemet på en slik grei måte, men dette skyldes jo at du ikke bor så lang fra lagret (og at en de ansatte skulle den veien likevel ?). Tror nok saken hadde stilt seg anderledes (som det allerede er påpekt) dersom du hadde bodd i Troms.

 

En annen sak er at en hver nyoppstartet nettbutikk er avhengig av goodwill og positiv omtale fra kunder og kanskje spesielt i fra "hardcore" databrukere, så jeg tviler på at dette er standarden og at dette ikke ville blitt gjort om butikken var like populær som Komplett og PSData. Det er jo en kjent sak at en del brukere på forumet av ulike grunner enten lovpriser en nettbutikk eller ønsker den til helvete.

Lenke til kommentar
I dag var jeg og hentet den sårt etterlengtede LCD-skjermen på det lokale postkontoret. Sjokket var stort da jeg åpnet pakka, og så at NetShop hadde prestert å sende meg et kabinett av typen AOpen H600.

 

Omtrent kl. 6 (ca. 2 timer etter stengetid) sendte jeg en mail til dem og fortalte om problemet. Regnet ikke med å få svar før etter påska, så da telefonen ringte fra NetShop omtrent kl halv 9 ble jeg meget overrasket. Enda mer overrasket ble jeg da han tilbød å kjøre bort til meg (fra Sandefjord til Arendal) på skjærtorsdag med skjermen og hente kabinettet som hadde blitt sendt feil. Alt dette på en hellidag, ergo på en fridag!

 

:w00t: NetShop vet virkelig hvordan man behandler kundene sine! :w00t:

Du var heldig som fikk fikset problemet på en slik grei måte, men dette skyldes jo at du ikke bor så lang fra lagret (og at en de ansatte skulle den veien likevel ?). Tror nok saken hadde stilt seg anderledes (som det allerede er påpekt) dersom du hadde bodd i Troms.

 

En annen sak er at en hver nyoppstartet nettbutikk er avhengig av goodwill og positiv omtale fra kunder og kanskje spesielt i fra "hardcore" databrukere, så jeg tviler på at dette er standarden og at dette ikke ville blitt gjort om butikken var like populær som Komplett og PSData. Det er jo en kjent sak at en del brukere på forumet av ulike grunner enten lovpriser en nettbutikk eller ønsker den til helvete.

Nå er jo ikke hwb/netshop nystartet da. De holdt jo på før jul.

Selvfølgelig kunne de ikke gjort det hvis du bodde i nord. Er jo snakk om dagsturer for å komme dit fra Sandefjord.

Lenke til kommentar

Poenget er at de finner en løsning, tviler på at 99% av alle oslobaserte butikker ville gjort det samme selv om kunden bodde i osloområdet...

 

I et så hardt marked som pc-webshoper (de har syltynne marginer) så er det viktig å skille seg ut positivt, og i denne sammenheng service.

Lenke til kommentar

håper bare jeg får bytta min nye shuttle... pga jeg stillet inn på volten på rammen. noe feil på hovedkortet hvis man stiller på rammen og det viste ikke jeg.

 

Jeg skulle minne han på det til tirsdagen :)

 

 

 

 

 

*håpe*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...