TJ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 I dag var jeg og hentet den sårt etterlengtede LCD-skjermen på det lokale postkontoret. Sjokket var stort da jeg åpnet pakka, og så at NetShop hadde prestert å sende meg et kabinett av typen AOpen H600. Omtrent kl. 6 (ca. 2 timer etter stengetid) sendte jeg en mail til dem og fortalte om problemet. Regnet ikke med å få svar før etter påska, så da telefonen ringte fra NetShop omtrent kl halv 9 ble jeg meget overrasket. Enda mer overrasket ble jeg da han tilbød å kjøre bort til meg (fra Sandefjord til Arendal) på skjærtorsdag med skjermen og hente kabinettet som hadde blitt sendt feil. Alt dette på en hellidag, ergo på en fridag! NetShop vet virkelig hvordan man behandler kundene sine! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Wow......det må man si...........!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Virkelig noe som setter prikken over i`n for dem,har fått veldig godt inntrykk av de!!! Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Herlig å få tilbakemeldinger når Webshopper gjør bra ting også, ikke bare når de driter seg ut. All ære til NetShop for denne servicen. Er nok noen og enhver som kan lære av dette. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dette var jo kjempebra! Tror jeg skal ta å se litt mer på HWB/Netshop. :-) Arcade Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Sånn skal det være!! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dette er hva jeg kaller god service Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Wow! Det mp jeg si Bøyer meg i støvet til netshop.no Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 det er godt dere er fornøyd hvis en webshop presterer å sende dere helt feil vare slik at dere må vente lenger på det dere egentlig skulle fått.. måtte bare kverulere.. hehe. men flottings at dem rydder kjapt opp i rotet sitt, attpåtil på en helligdag og greier (men saken hadde vel stilt seg noe annerledes om vedkommende bodde et eller sted i nordnorge.. litt lang kjøretur.. hihi) Lenke til kommentar
zup Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Imponerede, burde snakke med forbrukerrådet og få dette som standard hos alle web shopper ;D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dette var jo fin behandling .NETSHOP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ser ut som de som driver netshop har studert andre webshapper, funnet ut kva dei gjorde feil og gjort det rett med sin shop. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) WOW! Det må jeg si var kundeservice utenom det vanlige! All hail Endret 7. april 2004 av Calm Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 I dag var jeg og hentet den sårt etterlengtede LCD-skjermen på det lokale postkontoret. Sjokket var stort da jeg åpnet pakka, og så at NetShop hadde prestert å sende meg et kabinett av typen AOpen H600. Omtrent kl. 6 (ca. 2 timer etter stengetid) sendte jeg en mail til dem og fortalte om problemet. Regnet ikke med å få svar før etter påska, så da telefonen ringte fra NetShop omtrent kl halv 9 ble jeg meget overrasket. Enda mer overrasket ble jeg da han tilbød å kjøre bort til meg (fra Sandefjord til Arendal) på skjærtorsdag med skjermen og hente kabinettet som hadde blitt sendt feil. Alt dette på en hellidag, ergo på en fridag! NetShop vet virkelig hvordan man behandler kundene sine! Du var heldig som fikk fikset problemet på en slik grei måte, men dette skyldes jo at du ikke bor så lang fra lagret (og at en de ansatte skulle den veien likevel ?). Tror nok saken hadde stilt seg anderledes (som det allerede er påpekt) dersom du hadde bodd i Troms. En annen sak er at en hver nyoppstartet nettbutikk er avhengig av goodwill og positiv omtale fra kunder og kanskje spesielt i fra "hardcore" databrukere, så jeg tviler på at dette er standarden og at dette ikke ville blitt gjort om butikken var like populær som Komplett og PSData. Det er jo en kjent sak at en del brukere på forumet av ulike grunner enten lovpriser en nettbutikk eller ønsker den til helvete. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Helt utrolig god service. Bøyer meg i støvet for Netshop.no Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jepp all respekt for måten de ryddet opp her , selv om det var de selv som hadde rota det til . Bra gjordt Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 I dag var jeg og hentet den sårt etterlengtede LCD-skjermen på det lokale postkontoret. Sjokket var stort da jeg åpnet pakka, og så at NetShop hadde prestert å sende meg et kabinett av typen AOpen H600. Omtrent kl. 6 (ca. 2 timer etter stengetid) sendte jeg en mail til dem og fortalte om problemet. Regnet ikke med å få svar før etter påska, så da telefonen ringte fra NetShop omtrent kl halv 9 ble jeg meget overrasket. Enda mer overrasket ble jeg da han tilbød å kjøre bort til meg (fra Sandefjord til Arendal) på skjærtorsdag med skjermen og hente kabinettet som hadde blitt sendt feil. Alt dette på en hellidag, ergo på en fridag! NetShop vet virkelig hvordan man behandler kundene sine! Du var heldig som fikk fikset problemet på en slik grei måte, men dette skyldes jo at du ikke bor så lang fra lagret (og at en de ansatte skulle den veien likevel ?). Tror nok saken hadde stilt seg anderledes (som det allerede er påpekt) dersom du hadde bodd i Troms. En annen sak er at en hver nyoppstartet nettbutikk er avhengig av goodwill og positiv omtale fra kunder og kanskje spesielt i fra "hardcore" databrukere, så jeg tviler på at dette er standarden og at dette ikke ville blitt gjort om butikken var like populær som Komplett og PSData. Det er jo en kjent sak at en del brukere på forumet av ulike grunner enten lovpriser en nettbutikk eller ønsker den til helvete. Nå er jo ikke hwb/netshop nystartet da. De holdt jo på før jul. Selvfølgelig kunne de ikke gjort det hvis du bodde i nord. Er jo snakk om dagsturer for å komme dit fra Sandefjord. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Poenget er at de finner en løsning, tviler på at 99% av alle oslobaserte butikker ville gjort det samme selv om kunden bodde i osloområdet... I et så hardt marked som pc-webshoper (de har syltynne marginer) så er det viktig å skille seg ut positivt, og i denne sammenheng service. Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 håper bare jeg får bytta min nye shuttle... pga jeg stillet inn på volten på rammen. noe feil på hovedkortet hvis man stiller på rammen og det viste ikke jeg. Jeg skulle minne han på det til tirsdagen *håpe* Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Sinnsykt bra av Netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå