Andreaso Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei jeg lurer på hvilken mobil jeg skal velge??? jeg trenger disse funksjonene: -Bra kamera -god skjerm -ikke flipp lokk -kult design til ca 2000 kroner med d-juice Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 d-juice? Opp litt, SE T630 som ikke har verdens beste kamera, men helt greit. Man kan blåse opp bildene til VGA størrelse. Kult design.. (egentlig opp til hver enkelt å avgjøre) God skjerm Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 d-juice? Opp litt, SE T630 som ikke har verdens beste kamera, men helt greit. Man kan blåse opp bildene til VGA størrelse. Kult design.. (egentlig opp til hver enkelt å avgjøre) God skjerm Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Siemens ST55/60. Enkelt og greit. Oppfyller alle dine krav. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hei jeg lurer på hvilken mobil jeg skal velge??? jeg trenger disse funksjonene: -Bra kamera -god skjerm -ikke flipp lokk -kult design til ca 2000 kroner med d-juice Du behøver vel også andre funktioner? Eller er det lige meget, om telefonen er god at føre en samtale med eller skrive meddelelser på? Hvis ikke, så er ST55 ikke noget særlig godt valg, for den er rent ud sagt temmelig bøvlet til sms-beskeder. ST60 har jeg ikke afprøvet, så den vil jeg ikke udtale mig kategorisk om, men jeg har hørt, at den skulle være noget bedre. Edit: Det er forresten første gang, jeg ser "kult design" specificeret som en funktion. Endret 8. april 2004 av Heiberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå