jan.ata Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 går rimelig stille og kjøler bra på lav hastighet, erførnøyd jeg men vet ikke hva du er ute etter da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/g.../gigpcu21vg.jpggår rimelig stille og kjøler bra på lav hastighet, erførnøyd jeg men vet ikke hva du er ute etter da Hvordan er den der når det gjelder vekt?? Syns den så ut som om den knekker veldig lett?? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 OI, den så ltt tung ut.. kjøler den bra og stille ?? jeg ser at det er Vifte styring på den, men hva er minimum lyd ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har sett på denne før . Målene er 83x89x93mm (93mm høyde) og festeanordninger er kun clip (3 punkts men.. burde vært laget for å skrus i hovedkortet) Vekt 430g men pga høyden vil den legge mere press på sokkelen enn andre mener jeg , dette grunnet at tyngde punket ligger langt ute . Thermaltake volkano 12 er til sammeligning kun 49mm høyde inkl vifta på toppen . Så sjøl gikk jeg for TT12 når jeg bytta . ..... Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ramma som clipsene sitter på er jo skrudd fast i hovedkortet. men jeg har pentium4 og da festes den jo med to clips ett på hver side så da er det ivertfall ikke noe problem med att den sitter fast Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 litt offtopic dette her men, jeg har en Frostbite C vifte, (med 2 papst vifter), og jeg fant nettopp ut at jeg var så dum og satt den ene viften feil vei så den blåser luften ut.. er dette veldig dumt? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 litt offtopic dette her men, jeg har en Frostbite C vifte, (med 2 papst vifter), og jeg fant nettopp ut at jeg var så dum og satt den ene viften feil vei så den blåser luften ut.. er dette veldig dumt? Litt dumt, begge skal egentlig kjøle mot ribba, snu den da vel, ikke no prob det! Så kan du sjekke om det ble mye forskjell Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 yepp, har planer om å snu den ja. Men jeg må jo ta ut HK, mye jobb siden viften er så svær. hehe.. men må bare gjøre det Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jeg har sett på denne før .Målene er 83x89x93mm (93mm høyde) og festeanordninger er kun clip (3 punkts men.. burde vært laget for å skrus i hovedkortet) Vekt 430g men pga høyden vil den legge mere press på sokkelen enn andre mener jeg , dette grunnet at tyngde punket ligger langt ute . Thermaltake volkano 12 er til sammeligning kun 49mm høyde inkl vifta på toppen . Så sjøl gikk jeg for TT12 når jeg bytta . ..... Men Thermaltake Volcano 12 veier jo hele 708g... Endret 26. april 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 litt offtopic dette her men, jeg har en Frostbite C vifte, (med 2 papst vifter), og jeg fant nettopp ut at jeg var så dum og satt den ene viften feil vei så den blåser luften ut.. er dette veldig dumt? hehe, skader ikke meg at det går litt off-topic, men tilbake til topic... jeg har dette hovedkortet Msi Hovedkort Og jeg lurer fært på Frosbite C passer til det.. med begge Viftene på Noen som Har Frostbite C og kan gjøre meg en tjeneste ? Måle kjølern i Cm og si hvor lang den er (med viftene og kjøler) ?? hehe noen som kan ta et par bilder av åssen den ser ut inne i pcen ?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har sett på denne før .Målene er 83x89x93mm (93mm høyde) og festeanordninger er kun clip (3 punkts men.. burde vært laget for å skrus i hovedkortet) Vekt 430g men pga høyden vil den legge mere press på sokkelen enn andre mener jeg , dette grunnet at tyngde punket ligger langt ute . Thermaltake volkano 12 er til sammeligning kun 49mm høyde inkl vifta på toppen . Så sjøl gikk jeg for TT12 når jeg bytta . ..... Men Thermaltake Volcano 12 veier jo hele 708g... Ja vet at den er tyngre . Men i og med at PC'n min er et tower blir hovedkortet stående vertikalt og en høy/lang vifte lager mere stress på sokkelen enn en lav/kort. Siden TT12 kun er halve høyden av denne kjøleren inkl vifta er tyngde punktet på den mye mye nærmere hovedkortet , og således mindre stress på sokkelen. "Vektstang prinsippet vettu " . .... Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ja jaggu... 708 gram X 49 mm = faktor 34692 + bittelitt ( i forhold) vekt av vifte 430 gram X 93 mm = faktor 39990 Kraft X arm Synes min TT volcano 12 er i tyngste laget selv.. Kjøler bra da.. Legger PC'n hvis jeg skal ha den med i bilen på lan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå