Gå til innhold

Trenger ny CPU Vifte,


Lord Hell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk LilleG !! :yes:

 

Denne viften er sikkert akkuratt den jeg trenger, trenger nemlig

 

Støynivå: 19dB(A)

kjøleytelse i toppklasse.

 

PS: er det slik å forstå at jeg kan montere enda en slik vifte på ? eller følger det med 2 stk , en på hver side ? (sorry vis jeg spør litt dumt, men jeg bare lurer)

 

Uanset tusen takk for tipsene/Viftene ! :thumbs:

Lenke til kommentar

hvios du vill ha bra og stille kjøling kjøp en swiftech MCX462V eller en termaltake SLK 947U

 

 

 

Swiftech MCX......

 

Termaltake SLK .......

 

knasje ikke den billingste kjølerene men da har du kjøling for overklokking og for oppgraderinger (blir kansje A64 på deg å netse gnag men)

 

 

____________________________________

Jeg har den swiftech kjøleren + overgang fra 80mm til 120 mm og en enermax 120 mm vifte med stillbart turtall. Kjempekjøler!!

Lenke til kommentar

Thermaltake Extreme Volcano 12 :yes:

 

Er kjent som et monster.

har viftestyring..

på laveste turtall (2000 RPM) gir den fra seg 21 dB lyd... og da fungerer den faktisk meget bra.. min AMD Athlon XP 2400+ (klokket fra 2000 til 2325 GHZ) har en IDLE temperatur på rundt 45 grader og LOAD temperatur på litt i overkant av 50 grader på laveste...

har en kabinettvifte i tillegg og romtemperaturen er ca. 21 grader

 

dette er meget bra... tror virkelig den faktisk kan yppe seg mot MIST Frostbite (som er kjent som en av de bedre stille-kjølerne)...

 

 

Det som er så fett med den vifta er at du kan kjøre vanlig på laveste tutall og samtidig vite at du har MYE å gå på...

 

 

*Edit:

Har Artic Silver 5 kjølepasta

 

*Edit2:

skrivefeil

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Oi, Her var det mange Svar :thumbup: Har sett gjennom alle Alternativene og som sakt, pris på Vifta spiller ikke noe rolle, men min pc (Amd Xp3200+ Med orginal vifte bråker en del, Jeg sover med Pcen på rommet, den står på 24 timer i døgnet) og derfor vil jeg ha den vifta som bråker så lite så mulig, men kjøler som F***, grunn er at den orginal vifta jeg har nå, kjøler dårlig.. bråker mye... har en temp på 55 grader.... NORMAL.. har hatt den opp i 68 grader på det meste og det er lite kult :thumbdown: Så jeg har kjøpt meg ett par 80MM papst vifter så jeg har 3 stk. av de nå. og har fått lavere temp i selve kabinettet.. Cpu holder seg nå på 54 grader (har ikke sett den så mye mer over), En Mist Frostbite C med 2 Vifter på burde vell være kraftig kjøling... eller hva ? den vifta som har sånn Fly motor lignenede ser jevlig bra ut (liker måten den kjøler på) men jeg vet ikke helt.. vansklige valg.. Overklokking trenger jeg ikke (Ikke enda :p ) Har en Annen Tråd der jeg skrev litt om dette

 

Link HER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...