Lord Hell Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg trenger ny vifte til min AMD XP 3200, og jeg vil gjerne ha den så stille så mulig.. noen anbefalinger/Linker ? Pris på vifta(med ribbe) spiller ikke så mye.. bare den kjøler bra og er stille...tusen takk for alle replys Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 MIST CPU-kjøler, "Frostbite C", AMD Kanskje? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Tusen takk LilleG !! Denne viften er sikkert akkuratt den jeg trenger, trenger nemlig Støynivå: 19dB(A) kjøleytelse i toppklasse. PS: er det slik å forstå at jeg kan montere enda en slik vifte på ? eller følger det med 2 stk , en på hver side ? (sorry vis jeg spør litt dumt, men jeg bare lurer) Uanset tusen takk for tipsene/Viftene ! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jepp. du kan sette på en 80x80 papsvifte til. men det er ikke sikkert det går. siden det kan hende ting på hovedkorte står i veien osv. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hehe, skulle til å foreslå Cooler Master Jet 7, men det er vel neppe aktuelt.. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) joda, alle Vifter med Link og bilde vil jeg gjerne se Første valget mitt foreløbig er jo MIST CPU-kjøler, "Frostbite C", Noen andre ? Endret 8. april 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg hadde Coolermaster Aero 7+, døds bra vifte, men etter at jeg fikk FrostBite C har jeg ikke savnet det akkurat!! Sinnsykt stillegående og meget god kjøling.. Godt kjøp. Hvis du i tillegg kan få plass til den andre viften (jeg har 2 vifter på den) så er det ekstremt god kjøling! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ok, jeg tror jeg bestiller 1 ekstra vifte til uansett, håper det passer med to (en på hver side), Ser ut som Frostbite C blir Vinnern her så da blir det den på neste lønning. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 joda, alle Vifter med Link og bilde vil jeg gjerne se Første valget mitt foreløbig er jo MIST CPU-kjøler, "Frostbite C", Noen andre ? Okei, her har du en link til Cooler Master Jet7 Paa maks speed durer den som et lite fly, men den er stille paa minimum.. Jeg har den samme bare til Pentium... Det f0lger med en kontroll saa det styres manuelt.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1745 Gir deg masse frihet til klokking , og er kun 21db på min . ... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Samma her som Syar3000, konge vifte Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Denne + denne EDIT: evt. denne hvis du synes den første støyer fo mye... Endret 15. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har denne:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1745 Gir deg masse frihet til klokking , og er kun 21db på min . ... Enig.. Kjøpt en sånn. Kjempefornøyd! Følger med to viftekontrollere til og med.. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sorry for dobbelpost, men her er produktside med masse tester! http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1745.htm måtte bare... Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hvios du vill ha bra og stille kjøling kjøp en swiftech MCX462V eller en termaltake SLK 947U Swiftech MCX...... Termaltake SLK ....... knasje ikke den billingste kjølerene men da har du kjøling for overklokking og for oppgraderinger (blir kansje A64 på deg å netse gnag men) Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hvios du vill ha bra og stille kjøling kjøp en swiftech MCX462V eller en termaltake SLK 947U Swiftech MCX...... Termaltake SLK ....... knasje ikke den billingste kjølerene men da har du kjøling for overklokking og for oppgraderinger (blir kansje A64 på deg å netse gnag men) ____________________________________ Jeg har den swiftech kjøleren + overgang fra 80mm til 120 mm og en enermax 120 mm vifte med stillbart turtall. Kjempekjøler!! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Thermaltake Extreme Volcano 12 Er kjent som et monster. har viftestyring.. på laveste turtall (2000 RPM) gir den fra seg 21 dB lyd... og da fungerer den faktisk meget bra.. min AMD Athlon XP 2400+ (klokket fra 2000 til 2325 GHZ) har en IDLE temperatur på rundt 45 grader og LOAD temperatur på litt i overkant av 50 grader på laveste... har en kabinettvifte i tillegg og romtemperaturen er ca. 21 grader dette er meget bra... tror virkelig den faktisk kan yppe seg mot MIST Frostbite (som er kjent som en av de bedre stille-kjølerne)... Det som er så fett med den vifta er at du kan kjøre vanlig på laveste tutall og samtidig vite at du har MYE å gå på... *Edit: Har Artic Silver 5 kjølepasta *Edit2: skrivefeil Endret 15. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Oi, Her var det mange Svar Har sett gjennom alle Alternativene og som sakt, pris på Vifta spiller ikke noe rolle, men min pc (Amd Xp3200+ Med orginal vifte bråker en del, Jeg sover med Pcen på rommet, den står på 24 timer i døgnet) og derfor vil jeg ha den vifta som bråker så lite så mulig, men kjøler som F***, grunn er at den orginal vifta jeg har nå, kjøler dårlig.. bråker mye... har en temp på 55 grader.... NORMAL.. har hatt den opp i 68 grader på det meste og det er lite kult Så jeg har kjøpt meg ett par 80MM papst vifter så jeg har 3 stk. av de nå. og har fått lavere temp i selve kabinettet.. Cpu holder seg nå på 54 grader (har ikke sett den så mye mer over), En Mist Frostbite C med 2 Vifter på burde vell være kraftig kjøling... eller hva ? den vifta som har sånn Fly motor lignenede ser jevlig bra ut (liker måten den kjøler på) men jeg vet ikke helt.. vansklige valg.. Overklokking trenger jeg ikke (Ikke enda ) Har en Annen Tråd der jeg skrev litt om dette Link HER Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Denne kjøpte jeg til min amd2800 og den er veldig stillegående og kjøler veldig bra...Ligger på 45-48grader.. Lenke til kommentar
creation Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg kjøler min AMD 2800xp barthon med en slik Kjører den med full hastight Idle: 37 Load: 46 Passer desverre ikke til alle hovedkort Endret 20. april 2004 av creation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå