chrisege Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei, Holder på med en maskin til en klassekamerat. Det er en bærbar av typen Compaq Armada M700. Det jeg mangler er nettkortdriveren. Er det noen som sitter på en slik driver. Har søkt etter driveren (og prøvd de jeg finner) på både DriverGuide og Compaq.no. Men uten at noen av dem virker. Hvis noen har en passende driver, ville jeg blitt glad for at de sender den til [email protected]. I emnefeltet skriver du: Driver til Compaq Armada M700. Han har selvfølgelig ikke Driver Cd eller noen lignende. Hvis det er noen som vet om noen andre sider jeg kan søke etter driveren, kom gjerne med forslag. På forhånd takk for hjelpen. PS, vet ikke om jeg har postet rett, men håper på det beste. Lenke til kommentar
perms Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hei, Holder på med en maskin til en klassekamerat. Det er en bærbar av typen Compaq Armada M700. Det jeg mangler er nettkortdriveren. Er det noen som sitter på en slik driver. Har søkt etter driveren (og prøvd de jeg finner) på både DriverGuide og Compaq.no. Men uten at noen av dem virker. Hvis noen har en passende driver, ville jeg blitt glad for at de sender den til [email protected]. I emnefeltet skriver du: Driver til Compaq Armada M700. Han har selvfølgelig ikke Driver Cd eller noen lignende. Hvis det er noen som vet om noen andre sider jeg kan søke etter driveren, kom gjerne med forslag. På forhånd takk for hjelpen. PS, vet ikke om jeg har postet rett, men håper på det beste. Ikke noe problem, ta en titt på denne linken: http://h18007.www1.hp.com/support/files/armada/us/index.html Der finner du det du trenger vil jeg tro. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå