Gå til innhold

gode gamle spill som ikke funker (win me)

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte for litt siden en pake med gta+london+gta2 ( for åhedre de gode gamle dager) til min forergelse fant jeg ut at bare gta2 fungerer...Hvorfor!!!???!!! jeg starter opp 1'rn og får besjed om å sette inn cd'n, hva skal jeg gjøre???har windows me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som jeg kan huske fra Windows me så har ikke ME en kompatibilitetsmodus funskjon. ikke Windows 2000 heller. så det går nok ikke.

ikke har Windows ME dos heller.

med andre ord ME er noe shit. bytt til XP eller noe du. eller Windows 2000. spørs egentlig hvilken maskin du har for hvis det blir for store problemer så kan du gå over til Windows 98 eller Windows 98 SE, denne skal iallefall takle spillene dine.

Lenke til kommentar
som jeg kan huske fra Windows me så har ikke ME en kompatibilitetsmodus funskjon. ikke Windows 2000 heller. så det går nok ikke.

ikke har Windows ME dos heller.

med andre ord ME er noe shit. bytt til XP eller noe du. eller Windows 2000. spørs egentlig hvilken maskin du har for hvis det blir for store problemer så kan du gå over til Windows 98 eller Windows 98 SE, denne skal iallefall takle spillene dine.

win 2000 har compability mode. Har for meg det er i fra Servicepack 2 og oppover, men er ikke helt sikker. SP3 og SP4 har det i alle fall.

Lenke til kommentar

ok, da legger jeg meg flat. har antagligvis ikke sett det. kjører Windows 2000 med SP 4 i denne stund. ser etter den nå den kompatibilitetsmodus men finner den ikke. hmmm det var rart, men siden du sier at det er det så er det nok det ja.

Lenke til kommentar

tror jeg skal kjøpe meg en bra pc til sommeren så jeg gidder ikke oppgradere denne nå... har ikke oppgradert winme før for et par uker siden (3 år siden jeg fikk pc'n) men da oppdaterte jeg sikkerheten og directx 9.ob (selv om jeg har geforce 2 kort)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...