GoldlaXiE Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kan nokon her sei meg kor det er billigast? Pris på spelet pluss porto.. Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vet ikke hvor det er billigst... Men hvis du er litt fattig for tiden kan du jo bare laste ned www.gamesmix.com er ganske bra.. Good Luck Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Vet ikke hvor det er billigst... Men hvis du er litt fattig for tiden kan du jo bare laste ned www.gamesmix.com er ganske bra.. Good Luck Har lasta det ned, men kan ikkje spele MP..! Gamesmix er litt dyrt... har handla ein del der.. rask levering osv, men litt dyrt som sagt! Ser Zailor.no er veldig billig.. nokon som har erfaringar der ifrå? fraktpris.. rask levering? Endret 7. april 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 play.com Toll er dyrt derifrå.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 zailor.no er vel det beste valget.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 gamesmix de opererer så fort at da jeg bestillte ett spill der og ombestemte meg 5 sec. senere og ringte til kundesupport, så var det for sent til å stoppe forsendelsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vet ikke hvor det er billigst... Men hvis du er litt fattig for tiden kan du jo bare laste ned www.gamesmix.com er ganske bra.. Good Luck Oppfordring til piratvirksomhet kan føre til utestengelse Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Bestilte frå cdon igår! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 zailor.no er vel det beste valget.. jeg må si meg enig kjøpte bfv derfra for 375,- + 30kr i frakt Lenke til kommentar
Quale Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Gamesmix. Brukte dem en gang og det var ingen gledelig erfaring. De fremstår som useriøse og det er min personlige anbefaling at du styrer unna dem. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Bestilte frå cdon igår! Som sagt har eg bestilt.. Gamesmix har eg berre gode erfaringar med..!(nesten) Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Eg treng jo ikkje meir enn eit eksemplar...!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Play.com og Amazon.co.uk er gode sider for kjøp av CD`er,DVD filmer og spill! Grunnen til at du nevner at tollen er dyr, er pga norsk lov!!! Hvis du importerer en vare fra utlandet som koster OVER 200 NOK, blir varen stoppet i tollen! Da får du en fortolling på 75 NOK i tilleg til MOMS som blir på ca. 24% av det varen er verdt! Skal du kjøpe et spill som koster akkurat 200 NOK, blir den endelige prisen på 200x24%+75=323 NOK + eventuell frakt (varierer) Norges lover er bare dritt!!!!! Endret 19. april 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Hehe.. veit ikkje heilt kor mange gonger eg må seie det men: Eg HAR kjøpt spelet for eit par veker sidan! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) moderatorane kan vel stenge denne her no Endret 19. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå