upside Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Nettet har vært SUGENT de siste timene, men nå laster jeg med 10mbit. Hvor stor linje har TG totalt? 1 gb per sekund? 1Gbit per sekund ja... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hey! Jeg komme ri finalen i bygge pc raskest kompo, finale i natt en gang, alle må komme å se. - Dere som ikker er på tg, webcam kommer Jeg skal vinne Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hey! Jeg komme ri finalen i bygge pc raskest kompo, finale i natt en gang, alle må komme å se. - Dere som ikker er på tg, webcam kommer Jeg skal vinne å med det regner jeg med en link? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 det kommer, det er vel senere i kveld-natt en gang.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 det kommer, det er vel senere i kveld-natt en gang.. Hvor lang tid bruker du på å bygge en PC da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 kan vel gå på 30-40 min ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 kan vel gå på 30-40 min ? Går fortere enn det hvis man er med i en konkurranse Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 kan vel gå på 30-40 min ? Går fortere enn det hvis man er med i en konkurranse Da må jo man være sykt rask med skrujern ogs sånn. Å sette inni delene er jo ikke noe problem, men å skru kan ta litt tid. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) husker ikke. snakk om et par minutter. mere eller mindre. Husker ikke rekorden fra i fjor 1 min eller noe, men det er noen nye regler i år.. man må ha satt alt sammen før man kan starte opp. Endret 9. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 husker ikke. snakk om et par minutter. mere eller mindre. Husker ikke rekorden fra i fjor 1 min eller noe, men det er noen nye regler i år.. man må ha satt alt sammen før man kan starte opp. Aldri i livet om man kan bygge en PC på 1 min! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Bare man tenker at "de delene er ikke mine" så kan man greie det på 1 min (høhø) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hehe, om man bare slenger det inn og kobler sammen så går det fort, men ikke om alt skal stå rett osv... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det tar ikke lang tid det da hvis du går inn for å vinne skru fast HK cpu ram div kort HDD i ramme. er det chieftec eller annet kabbinett med enkle metoder der, kan dette gjøes utenfor og derfor til slutt. samme gjelder cd rom.(selvfølgelig før kabler strekkes) cd rom i ramme PSU. kan eventuelt settes inn først. strømkabler strekkes. denne og neste kan byttes om div andre kabler strekkes. denne og forrige kan byttes om kjølere. de kommer sist siden de er store og klumpete somregel har du skruene klare og delene klare foran deg og kabinettet ligger der, kan jeg ikke tenke meg at du klarer å bruke 10 min på det. den rekorden på 1 minutt høres helt grei ut. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 siden det ikke ble noe mer liv i denne regner jeg ikke med at duden som skrøt vant.. ^^ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Vitsen med denne tråden er ikke relevant lenger da TG er avsluttet, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg