Shotherra Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kan få tak i en XP 2800+ Socket A prosessor. Problemet er det at et er en skade i kjernen, og jeg lurer om det har noe å si? Vil dette gå utover FSB, hastighet, ytelse?? Noen som vet?? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Den vil vel muligens ikke fungere, eller produsere merkelige feil fra tid til annen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Altså skade i kjernen, da er den som oftest ødelagt når kjernen har påtatt skade. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 en prosessorkjerne er ikke bare ne jernklump. hvis den har noen form for skade så er den nok i 99% av tilfellene ødelagt. men er du bråheldig så fungerer den, men ville ikke tatt sjansen på det og kjøpt en. men hvis du får den gratis så er det jo alltids bare å prøve.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Det sies at den fungere 100% men jeg vet ikke om vil kjøpe den med de opplysningene dere ga... takker for info Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bare si a du vil kjøpe den, men du vil teste den først, siden du er litt skeptisk på grunn av skaden osv.. Får du feil, eller at den ikke virker i det hele tatt så er det jo bare å levere tilbake Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Bare si a du vil kjøpe den, men du vil teste den først, siden du er litt skeptisk på grunn av skaden osv.. Får du feil, eller at den ikke virker i det hele tatt så er det jo bare å levere tilbake Tror ikke jeg vil kjøpe den uansett.. har ikke lyst til å svi av penger... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er vel et smart valg. Hadde aldri kjøpt en cpu med skade på kjernen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå