Sindre Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Posten er bra nok, den er mye være i America! nå må dere slutte og Klage på at posten er treig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Trekker meg på det at de ikke hadde XP-prossesorer hos komplett. Ved nermere ettertanke var det sikkert fordi de ikke hadde noe pakke-greier med XP CPU.Nå har de forresten sendt pakka mi etter 21 dager!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Posten e nåkka dritt.. Jeg har selv en postkasse med TYDELIG merket med navn.. e komplett umulie.. men alika vel, så klare posten å enten legge feil post i min postkasse, eller ikke legge noe som helst Posten SUG... de sku faen mæ hadd ordentlig konkuranse.. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Jeg self jobber i posten, dem kan være noe jævlig tregg på pakker fra web-butikker, fordi dem self e jævlig tregg og levere inn pakker, og hvis dem levere dem inn seint, så tar det lengere tid. Men herregud det e mange som faen ikke klare og forandre addresen sin, blir så irretert når man skal sortere et brev kor det står bare et navn, og byen, og post kort fra utenland, dem e bare helt fucked. Folk husker faen meg ikke addresen, da kan det uker for det kommer frem. Folk i Norge e bare så lattelig når gjelder addreser! folk klare faen meg ikke og få forandra addresene sine! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Ang US-post, deter nok en av grunnene til at f eks FEDEX er så store som de er. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Noen ganger er det da også posten som gjør feil...skal ikke si at slike ting ikke skjer...mest i storbyene der det ofte er mye vikarer...men spesielt studenthjem/by er vansklige å holde oversikt over..som i et tidligere innlegg har jeg jobbet med å legge inn omadresseringer...jeg har i tillegg vært Postsjåfør, og er for tiden Postbud(lørdagsvikar...komm rett fra jobb nå) STikkordet er merking av postkassen...har ikke tall på hvor mange pakker/brever jeg har tatt med inn fra postruta..forde jeg ikke finner adressaten...som senere viser seg skal opp i andres postkasse. Dersom en venter en pakke som kan sporers..og er levert på postkontoret..så ta utskrift av sporinga og ta den med...pleier alltid å gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå