Gå til innhold

Battlefield Vietnam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble faktisk positivt overasket av BF Vietnam. Trodde vi skulle få et nytt BF 1942 med ikke noe ordentelig vegitasjon som jeg savna veldig i det spillet. Men her har vi risåkere , småe blankebryggere , vakkert gress , tette jungler , sølete veier og forbedret vann... Jeg er vaneligvis veldig kresen på grafikk osv, men ble virkelig tatt av dette, våpen skinsa , rekyllen og animasjonene er jo flotte da! Er jo enig i det at det kan virke litt livløst, men det er jo en stor forbedring til BF1942... Det kan være en grunn at jeg hadde veldig lave forventininger til det før det kom ut.. vet ikke men jeg liker spillet, orker ikke å titte etter for å se om gresset rører på seg så kresen er jeg ikke på grafikken enda.

Det er ikke så bra grafikk for oss som ikke klarer å få spillet til å kjøre hakkefritt på 9800 Pro...

 

Det er dårlig kodet, det er det det er. Far Cry har en mye mer krevende motor egentlig, men der har man klart å programmere det slik at det faktisk har høyere FPS enn BF: V på min pc. Bra jobbet, Crytek! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har nå kjøpt meg Batllefield Vietnam, og jeg må si at jeg er mildt sagt meget skuffet. Jeg ventet meg virkelig mer enn det jeg fikk. Eksempler:

 

- Grafikken virker livløs, planter beveger seg ikke, nesten som i BF: 1942. Og ja, jeg har alt på Highest.

- Med mitt nokså bra system, se profil, skulle jeg ikke ha problemer med hakking. Og den hakkingen skjer faktisk på 640x480 også, i singleplayer! :angry:

- Loading-tidene er alt for lange. Det tar til og med et år bare for å komme ut i menyen når en trykker Esc!

 

Dette er alt for dårlig EA, skjerp dere, eventuelt gi ut en patch snarest! ;)

er FULLSTENDIG enig jeg har 2,6 mhz intel prosessor, win xp pro, 512 mb ddr ram,audiogy fx 7.1 sorrund lyd og ett heidundrane nivada fx 5200 256 mb ram grafikk kort og det hakker som bare eff! selv på 640x480 !!! det er jo som pc skulle vært lagd for vietnam! bygde opp datan på nytt siden den hakka sånn og det hjalp ikke en dritt! å ja jeg har de siste driverne! håper patchen fixer detta ass!!!! :angry:

Lenke til kommentar
Absolutt ikke, jeg er bare ikke en av dem som blir dratt med på sånne "det spillet er kjempebra"-bølger fordi mange synes det. Jeg har mine egne meninger og synspunkter.

Altså, hvis du alltid styrer unna mainstream-spillene så har du ikke dine egne synspunkter.

Var ikke det litt selvmotsigende?

 

Og nei, jeg styrer ikke alltid unna mainstream-spillene, jeg spiller dem derimot veldig mye. Poenget er at jeg ikke synes at alle mainstream-spill som alle sier er såååå bra, egentlig er så bra. BF: V i dette tilfellet. Men så hadde jeg sikkert fått et annet inntrykk om det ikke hadde hakket som fy... :(

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Spiller du med EAX? Har du prøvd uten?

 

Jeg hatet spillet som pesten inntil jeg slo av EAX og gikk for den miles sound greia. Og ja, jeg hadde akkurat samme problem som deg....det hakket noe sinnsykt...

Hmmm, har ikke prøvd det nei. Må vel gjøre det da, selv om jeg virkelig hater å spille uten EAX. Man har ikke 5.1 surroundanlegg og Augidy 2 for ingenting, vettu ;)

 

Men jeg skal teste det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Deres såkalt "nye" grafikk engine ble jo kraftig utdatert nærmest før spillet ble gitt ut. Hadde det enda vært farcry kvalitet over grafikken da kunne man hvertfall sagt at grafikken var bra. Det minste jeg forventet meg av BFV var at den hadde skikkelig state-of-the-art grafikk. Dette er rett og slett hastverksarbeid hvor de nærmest bare har klasket sammen noe! :angry:

Leste et eller annet sted at de hadde laget gfx-enginen fra scratch for bedre å kunne støtte dagens maskiner...kommen sa jeg smør. Når man må begynne å tweake et av dagens aller beste grafikkkort(9800p) for at det skal fungere skikkelig er det jammen ikke mye tilpasset.

Lenke til kommentar
Deres såkalt "nye" grafikk engine ble jo kraftig utdatert nærmest før spillet ble gitt ut. Hadde det enda vært farcry kvalitet over grafikken da kunne man hvertfall sagt at grafikken var bra. Det minste jeg forventet meg av BFV var at den hadde skikkelig state-of-the-art grafikk. Dette er rett og slett hastverksarbeid hvor de nærmest bare har klasket sammen noe! :angry:

Leste et eller annet sted at de hadde laget gfx-enginen fra scratch for bedre å kunne støtte dagens maskiner...kommen sa jeg smør. Når man må begynne å tweake et av dagens aller beste grafikkkort(9800p) for at det skal fungere skikkelig er det jammen ikke mye tilpasset.

Noen har fattet poenget mitt. Jippi! :fun:

Lenke til kommentar
Spiller du med EAX? Har du prøvd uten?

 

Jeg hatet spillet som pesten inntil jeg slo av EAX og gikk for den miles sound greia. Og ja, jeg hadde akkurat samme problem som deg....det hakket noe sinnsykt...

Hmmm, har ikke prøvd det nei. Må vel gjøre det da, selv om jeg virkelig hater å spille uten EAX. Man har ikke 5.1 surroundanlegg og Augidy 2 for ingenting, vettu ;)

 

Men jeg skal teste det! :thumbup:

Ok, nå kjørte jeg alt på LOWEST, inkludert lyden. Hadde på 2D lyd.

 

Det er litt forbedring, men fremdeles hakker det som f når jeg er i nærheten av boter... :angry:

 

Hva skal jeg gjøre da???

Lenke til kommentar

Spiller BF Vietnam på min bærbare dell insp 8100 med 1GHz 512 ram og 65 mb Ati readon 7500... Går glimrenede med 800x600 og medium grafikk. Eneste er at folkene i spillet har feil i grafikken ser ikke at det er mennesker men streker i alle retningen.... Venter på patch.....

Lenke til kommentar

Har 9600 pro, 3200+ og 512 ram.

Fikk noen utrolige artifacts på skjermen når aa å af var på. hakka grundig med high detail. har nå still til performance i ati's controlpanel, og medium grafikk i spillet. har også eax2 på, og det går ganske så greit med 32 bot'er. 64 hakker litt i begynnelsen, men jevner seg ut etter 10 sek.

 

Hilsen fornøyd BFV-spiller(Som også venter på patch).

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Har 9600 pro, 3200+ og 512 ram.

Fikk noen utrolige artifacts på skjermen når aa å af var på. hakka grundig med high detail. har nå still til performance i ati's controlpanel, og medium grafikk i spillet. har også eax2 på, og det går ganske så greit med 32 bot'er. 64 hakker litt i begynnelsen, men jevner seg ut etter 10 sek.

 

Hilsen fornøyd BFV-spiller(Som også venter på patch).

Hva slags instillinger har du under Direct3D ?

 

Jeg har samme kort, (Connect3D Radeon 9600 Pro?) men store problemer med dette spillet. Låser seg alltid etter kort tid. Har ikke forsøkt å tune det noe ennå, og kjører normalt på 1280x960 med High details.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...