Gå til innhold

Battlefield Vietnam


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå kjøpt meg Batllefield Vietnam, og jeg må si at jeg er mildt sagt meget skuffet. Jeg ventet meg virkelig mer enn det jeg fikk. Eksempler:

 

- Grafikken virker livløs, planter beveger seg ikke, nesten som i BF: 1942. Og ja, jeg har alt på Highest.

- Med mitt nokså bra system, se profil, skulle jeg ikke ha problemer med hakking. Og den hakkingen skjer faktisk på 640x480 også, i singleplayer! :angry:

- Loading-tidene er alt for lange. Det tar til og med et år bare for å komme ut i menyen når en trykker Esc!

 

Dette er alt for dårlig EA, skjerp dere, eventuelt gi ut en patch snarest! ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grunnet til at det haker på sp er nok Botene ..

selv om det hakker mer med vanlig BF på sp.

 

jeg syns alle klager på at det hakker så mye, det hakker nesten aldrig hos meg, med mitt beskjedene utstyr

Tror at det er mye opp til et hvert system. En kamerat av mag har nesten samme specs som meg, bare ca 500 Mhz mindre, vi prøvde det hos ham og der gikk det helt glatt.

 

har du någe problem i hjernen?

 

Til Henry 14:

 

Absolutt ikke, jeg er bare ikke en av dem som blir dratt med på sånne "det spillet er kjempebra"-bølger fordi mange synes det. Jeg har mine egne meninger og synspunkter.

 

Dessuten burde du kanskje prøve å lese hele posten, og i tillegg la være å svare dersom du ikke har noe bedre å komme med. :thumbdown:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Har du lest readme filen? Mener det står der at 9800pro ikke er støttet enno..

Seriøst? Åssen kan de sende et nytt spill ut på markedet som ikke støtter dagens high-end kort? Det må være feil... :ermm:

 

EDIT: Sjekket readme-fil'en ,det eneste som står er at 9800 Pro må ha på Application Preference. Men det har jeg jo... :hmm:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Har du lest readme filen? Mener det står der at 9800pro ikke er støttet enno..

Seriøst? Åssen kan de sende et nytt spill ut på markedet som ikke støtter dagens high-end kort? Det må være feil... :ermm:

 

EDIT: Sjekket readme-fil'en ,det eneste som står er at 9800 Pro må ha på Application Preference. Men det har jeg jo... :hmm:

Ikke vet jeg :shrug: Leste det bare på forumet.

Format eller reinstall er jo alltids en idè.

Lenke til kommentar
Har du lest readme filen? Mener det står der at 9800pro ikke er støttet enno..

Seriøst? Åssen kan de sende et nytt spill ut på markedet som ikke støtter dagens high-end kort? Det må være feil... :ermm:

 

EDIT: Sjekket readme-fil'en ,det eneste som står er at 9800 Pro må ha på Application Preference. Men det har jeg jo... :hmm:

Ikke vet jeg :shrug: Leste det bare på forumet.

Format eller reinstall er jo alltids en idè.

Off, orker ikke det. Har nettopp formatert faktisk, og så la jeg inn spillet. Men det burde da komme en patch slik at det virker bedre?

 

Til dere som har 1 GB RAM:

 

Spillet hakker t.o.m. i 640x480, så jeg tviler på at dette er årsaken. Dessuten funker det fint på min kamerats 512 PC2100 RAM! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ble faktisk positivt overasket av BF Vietnam. Trodde vi skulle få et nytt BF 1942 med ikke noe ordentelig vegitasjon som jeg savna veldig i det spillet. Men her har vi risåkere , småe blankebryggere , vakkert gress , tette jungler , sølete veier og forbedret vann... Jeg er vaneligvis veldig kresen på grafikk osv, men ble virkelig tatt av dette, våpen skinsa , rekyllen og animasjonene er jo flotte da! Er jo enig i det at det kan virke litt livløst, men det er jo en stor forbedring til BF1942... Det kan være en grunn at jeg hadde veldig lave forventininger til det før det kom ut.. vet ikke men jeg liker spillet, orker ikke å titte etter for å se om gresset rører på seg så kresen er jeg ikke på grafikken enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...