Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo folkens!

Nå har jeg et virkelig problem!

Idag skulle jeg endelig spille videre på Americas Army men når jeg skulle logge inn kom det en melding som sa at passordet var feil.

Da gikk jeg inn på Americas Army sin hjemmeside og skulle få passordet tilbae. Men nei! :scared: Jeg tastet inn brukernavnet og slo inn email-kontoen som jeg hadde registret meg på og sendte dette!

Etter dette har jeg ikke fått noen email fra AA og har prøvd flere ganger.

Jeg vil IKKE lage en ny konto og gjøre nesten allt på nytt :angry:

Håper dere kan hjelpe meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde akkurat begynnt å spille online.. Hadde bare rundt 15-25 i honor.. Husker ikke helt men det var rundt der

Ja, prøv om du kan få sendt passordet til e-mailen din - så, prøv å logg deg inn.

spiller selv AA.

-Stian_A (20Honor)

Det er det som ikke går! Jeg får aldri den mailen!!!!! Har prøvd og prøvd men de idiotene sender aldri pasordet mit!!!

(dårli sørvice!)

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat begynnt å spille online.. Hadde bare rundt 15-25 i honor.. Husker ikke helt men det var rundt der

Ja, prøv om du kan få sendt passordet til e-mailen din - så, prøv å logg deg inn.

spiller selv AA.

-Stian_A (20Honor)

Det er det som ikke går! Jeg får aldri den mailen!!!!! Har prøvd og prøvd men de idiotene sender aldri pasordet mit!!!

(dårli sørvice!)

Prøv denne linken:

http://login.americasarmy.com/support.php

Det er en side der du kan sende inn en support-mail til aao-folka. Om de ikke svarer, prøv forumet:

http://forum.americasarmy.com/

Det burde hjelpe!

---DezTruckTor---

Spiller også aao, 13 i honor

(Hadde 36, men Punk Buster beskyldte meg for hakking, og jeg måtte starte en ny konto. Ble suspandert fra den clanen jeg var med i. Hater Punk Buster :devil: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...