Panasonic Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Når jeg setter inn en cd og starter brenneprogrammet, får jeg meldingen; "Error retrieving SCSI/IDE bus information: No SCSI host adapter found." Noen som vat hva som er galt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hvilken brenner bruker du? Får du til å lese CD'er? Lenke til kommentar
Panasonic Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg får til å lese cd'er, brenneren er gammel. Jeg har funnet ut at noen drivere er deaktivert, jeg får en feilmelding om at Easy CD Creator, Windows Media Player eller RealJukebox forårsaker problemet, men jeg har jo bare media player. Jeg har oppdatert mediaplayer. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dette er en typisk error en kan få på eldre scsi brennere. Det hadde vært fint om du kunne opplyst hvilken type og fabrikant brenneren din er. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dette er en typisk error en kan få på eldre scsi brennere. SCSI er jo ikke så gammelt at det gjør noe. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dette er en typisk error en kan få på eldre scsi brennere. SCSI er jo ikke så gammelt at det gjør noe. SCSI har vært "around" siden tidenes morgen... sånn omtrent. Har vært siden jeg fikk min første datamaskin i 1993 ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå