redoran86 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har en toshiba berbarPC. jeg får ikke slått av hvilemodusen som slår seg inn etter 30min. når jeg går inn på kontrollpanelet og skal fikse det kommer det opp:"hvis du vil endre innstillinger for strømstyring, lukker du Microsoft Strømalternativer og bruker THOSIBA strømstyring" men når jeg kommer dit jeg mener på jeg skal fikse det da.... går det ikke ann å trykke på eller forandre noe!! hjelp Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Lukker kontrollpanel seg etter at feilmeldingen kommer? Last ned denne snarveien, lagre som .ink og åpne den, så skulle strøminstillingene komme Endret 7. april 2004 av Abbern Lenke til kommentar
redoran86 Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 forklar litt nermere da abbern.... er ikke data nerd vettu Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ikke jeg heller, snarveien funka ikke, Men hva skjer når feilmeldingen kommer? Lukkes kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå