Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor eller Tele2 sin feil ?


Anbefalte innlegg

hei !!!! jeg har bestilt meg ADSL fra Tele2...

 

jeg skulle fått adsl'en 05.04

 

jeg fikk det aldri, ringte selvfølgelig tele2 for informasjon om hva som kunne være galt. De sa det kunne være modemet eller dem sin feil.

jeg ventet og ventet, ingenting skjedde....

neste dag ringte tele2 meg... de sa at Telenor hadde enerett på vår adsl, og at Telenor hadde sperret alle andre leverandører fra nettverket...

Da ringte jeg Telenor for å høre om de kunne dele nettverket for alle andre leverandører, men de sa at de ikke hadde sperret noe i det hele tatt !!!!

jeg blir forvirra.... det er litt merkelig, for en venn av meg som bor 400 meter unna har adsl fra tele2, og det funker fett for han ...

 

hvem av dem har feil tror dere ??? har ikke fått no svar fra telenor eller tele2 enda.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
neste dag ringte tele2 meg... de sa at Telenor hadde enerett på vår adsl, og at Telenor hadde sperret alle andre leverandører fra nettverket...

Dette du fikk høre av Tele2 er bare tull, enten missforsto du eller så løy de til deg fordi de ikke hadde nok kunder i området til at de ønsket og levere.

Du har andre valg så som Bluecom, Tiscali og mange flere.

Lenke til kommentar
eller så løy de til deg fordi de ikke hadde nok kunder i området til at de ønsket og levere.

Hvis de ikke ønsker å levere på en sentral, så får du heller ikke bestilt. ADSL sjekken til Tele2 sjekker i tillegg til Kapaks, også om utstyrssignaturen ligger inne blant de som Tele2 vil levere til.

 

Når det gjelder problemet ditt Lisa, så er det veldig vanskelig å si ut i fra det du skriver her. Det kan hende at Tele2 har fått beskjed fra Telenor Networks at en ADSL leveranse ikke er mulig. (I så tilfelle gjelder dette for Telenor ADSL også). Fikk du beskjed om at du ikke kunne få ADSL i det hele tatt eller har de feilmeldt linjen din?

Lenke til kommentar
Hvis de ikke ønsker å levere på en sentral, så får du heller ikke bestilt. ADSL sjekken til Tele2 sjekker i tillegg til Kapaks, også om utstyrssignaturen ligger inne blant de som Tele2 vil levere til.

Jeg har ved flere anledninger opplevd at Tele2 sin nummersjekk gir OK på senraler det i ettertid har vist seg at de ikke ønsker og levere til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...