Myrsve Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er det noen her som har Oppdatert BIOSen til GF4 TI. fant en side med BIOSer til GF kort. hvet jeg ikke hvordan du bruker vgbios til å teste biosen før jeg flasher. og jeg vet ikke hvordan du bruker NVFLASH. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Er det ingen her som har flashet et GeForce kort? Lenke til kommentar
toringa Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er det ingen her som har flashet et GeForce kort? hvorfor skal du oppdatere biosen Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Fikk bare lyst til det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fikk bare lyst til det Ikke så lurt "If it ain't broke, don't fix it" sier no jeg Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fikk bare lyst til det Ikke så lurt "If it ain't broke, don't fix it" sier no jeg Enig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Mulig du får klokket litt lengere..., men ikke noe vits som de andre sier nei. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Gode grunner til å oppdatere bios på gpu : Du får klokket litt lengre både minne og gpu. Kortet kan i noen tilfeller bli mer stabilt på OC mhz (mindre CTD). Gode grunner til å ikke oppdatere: Kortet blir som regel varmere da den har noe høyere volt. Kortet kan få korrupt bios : som regel adios hvis du ikke har et pci reserve kort. Du kan skade kortet pga manglende kjøling. Kortet kan slutte å virke pga feil bios. Tenker spesielt på di biosene som er mekket for å få litt høyere Volt på minne og gpu. Men har du bestilt et nytt kort og skal bare teste hvor langt det går med litt modding så kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå