Gå til innhold

Veeeldig basic spørsmål til GIMP-2

Anbefalte innlegg

Topicet sier det meste :roll:

Fikk det til når jeg trykket litt her-og-der, men jeg aner ikke hvordan. Men når jeg endret penseltype så skiftet fargen tilbake til grå. Hvorfor? Jeg trodde det bare var å velge en farge jeg...

Btw. så ser GIMP v2 mye bedre ut enn 1.x :-D

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topicet sier det meste :roll:

Fikk det til når jeg trykket litt her-og-der, men jeg aner ikke hvordan. Men når jeg endret penseltype så skiftet fargen tilbake til grå. Hvorfor? Jeg trodde det bare var å velge en farge jeg...

Btw. så ser GIMP v2 mye bedre ut enn 1.x :-D

Fant løsningen: Bildet hadde visst bare "grayscale"-farger... :blush:

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Gratulerer, du løste påskenøtta, og er dermed den heldige vinner av et ISDN kort og 10 års bindingstid til Telenor Online!

La ham få to. Det viser seg at dere ISDN-brukere må kaste et iblant for å forsvare dere.

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Har sikkert 3 stasjonære og 3-4 PCMCIA kort liggende og slenge. Eicon alle som en bortsett fra det ene (nyeste) PCI kortet, som er Jensen. Det fungerer, men PCMCIA og ISA-DIVA'ene funker dårlig - PRO funker ikke, gammel versjon funker ikke.

Lenke til kommentar

Nei, men den har lett for å "hoppe av" internett i Windows. Det kan selvfølgelig være virus, men når jeg brukte et annet kort, var det dønn stabilt.

Jeg har brukt Smoothwall med det kortet, og har ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar

Hmm.. for meg var linja stabil i windows (bortsett fra når ruteren krasjet og rdesktop-vinduet ble borte når man tok musen over det - skjedde ca. en gang om dagen), men i smoothwall detter den av innimellom, spes under uppload (se post). Kan ha noe med specs på ruter å gjøre da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...