adsfiklam Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg spiller Splinter Cell (det 1. spillet), men kommer ikke videre. Jeg er på banen som heter Defense Ministry. Jeg er på det stedet der jeg skal hoppe opp på takrenna og komme meg bort til vinduet der kjøkkenet er. Men når jeg er halveis framme til kjøkkenet så går alarmen og det blir Mission Failed. Er det noen som har noen tips? Takk! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 det kan vere at vaktane kan ha funne eit lik som du ikkje har gjøymt godt nok. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg sto fast akuratt der.. du må enten begynne på nytt som jeg gjorde, eller gå tilbake til alle vakene du har tatt, og passe på at de alle er i skyggen!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har ingenting med vakter eller lik å gjøre. Det er den annarkjente alarmbuggen som spillet har, helt tåpelig. Vet ikke om nyeste patch retter det opp. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Har ingenting med vakter eller lik å gjøre. Det er den annarkjente alarmbuggen som spillet har, helt tåpelig. Vet ikke om nyeste patch retter det opp. Hvilke av disse to er det? Patch 1 Patch 2 Endret 7. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har ingenting med vakter eller lik å gjøre. Det er den annarkjente alarmbuggen som spillet har, helt tåpelig. Vet ikke om nyeste patch retter det opp. Hvilke av disse to er det? Patch 1 Patch 2 Gå for patch 2. Er ikke sikker på om det vil hjelpe, men det er værtfall verdt et forsøk. Er ganske kjip den alarmbuggen der. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jeg sto fast akuratt der.. du må enten begynne på nytt som jeg gjorde, eller gå tilbake til alle vakene du har tatt, og passe på at de alle er i skyggen!!!!!!!!! Det virket! Jeg gjemte alle likene i skyggen. Og jeg innstallerte også den patchen for sikkerhetsskyld. Takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå