(ODIN) Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hei.har lest litt om omegadrivere til mitt 9800 radeon kort,noen som kan svare for hvilken forskjell de utgjør i forhold til de orginale catalysatordriverne fra ati??er det gode drivere? takk på forhånd odin Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 dette skulle jeg også likt å vite Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Omegadriverne er originale Catalyst-drivere som er noe optimalisert for høyere ytelse. Effekten av dem avhenger av hvilket spill/benchmark du bruker og i verste fall kan du få lavere ytelse enn med Catalyst, men sjansen er stor for at det motsatte skjer. Jeg har ingen sammenligningstall liggende lett tilgjengelig, men personlig har jeg ikke merka særlig forskjell på driverne. Diverse reviews viser at Omega generelt har en liten ytelsesøkning i forhold til korresponderende versjon av Catalyst og det, sammen med det faktum at de er så godt som like stabile, gjør at jeg foretrekker Omega. Installer Omegadriverne og se om de har noen effekt på ditt system og det/de spillene du spiller, får du problemer eller lavere ytelse så er det bare å bruke en "driver-cleaner" (massevis av dem der ute) og legge inn Catalyst igjen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Omegadriverne gir minimal bedre ytelse i enkelte spill og i andre spill ganske optimal ytelse. Ta forbehold i at driverne er uoffesielle og kan by på problemer i enkelte tilfeller. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 takk skal prøve å installere tenker jeg. noen gode forslag til drivercleaner ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nå er Catalyst 4.4 forresten ute som er nyere enn seneste Omega drivere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 takk skal prøve å installere tenker jeg.noen gode forslag til drivercleaner ? Noen gode forslag? Nyeste verson kanskje? Programmet heter Drivercleaner. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 takk thomas,satt pris på dette Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 takk skal prøve å installere tenker jeg.noen gode forslag til drivercleaner ? Noen gode forslag? Nyeste verson kanskje? Programmet heter Drivercleaner. kansje regedit?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå