Gå til innhold

Nettshop for musikk instrumenter

DDDD

Anbefalte innlegg

Hallo folkens

Lurte på om dere vet om noen gode steder der de selger el-gitarer. For jeg har tenkt på å kjøpe det og vil hels på tak i en god nettbutikk.

Anbefal hels steder som f.eks komplett, de er ikke de billigste, men har veldig stort utvalg og veldig god service og sånn, det er det jeg trenger.

Takke for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre45.no har rimelig god peil på gitarer.

Sound1.no er heller ikke helt borte..

Lillestrøm Musikksenter, kjempegreie karer!

Ikke bare se på prisen, særlig når det gjelder gitar. Du bør snakke med folk som er interessert i hva du vil ha. Alle butikkene jeg nevner her har topp kundeservice i så måte, og de har greie priser. Sound1.no (Marios Musikk) har til tider vanvittig bra tilbud på gitarer, og de vet hva ordet "kundeservice" betyr.

Lillestrøm musikksenter har også kjempeservice og er greie å prate med. De prøver ikke automatisk å pushe på deg ting du ikke trenger, og lar deg være i fred når du vil prøve f.eks. gitarer.

Jeg ser du nevner nettbutikk, men med mindre du kjøper en dyr amerikansk Fender strat eller original Gibson av et eller annet slag, vet du ganske enkelt ikke hva du får før det har kommet hjem til deg. Og det er dyrt å sende det tilbake i posten.

Men, for all del, jeg kjøpte en kassegitar til bare 3 lapper fra www.jiwestone.no - og selv om noen bedrevitere påstår gitarene deres faller fra hverandre, er min fremdeles i beste velgående et par år etter kjøpet. Prisene er til tider uvirkelig lave, fordi de ikke har fordyrende mellomledd og ikke selger kjente merkevarer. Det behøver ikke å bety at det er dårlig, men ikke forvent samme finishen som på dyrere gitarer. Jeg la fort merke til at bindingen på halsen var grovt skåret, båndene litt skarpe o.s.v., men det er noe en kan fikse selv ganske enkelt om en MÅ gjøre det. Båndene på min er overhodet ikke plagsomt skarpe i kantene, og jeg spiller både fort og rolig. Den har innebygget preamp og EQ, og cutaway slik at jeg kommer enkelt til de øverste båndene, samt slank og lettspilt hals med trussrod. Mye gitar for 3000,-! Mn modell heter HRB-450 - den blå.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Ikkje helt enig i at Marios Musikk har god kundeservice, har endel utstyr

derfra, men kommer ikkje til å kjøpe noe mere.

Brukte Marios når eg bodde i Harstad, men ingen positive erfaringer, bortsett

fra gode priser.. De greier ikkje å skaffe skikkelig deler, til og med en sikring

til min SWR bassforsterker klarte de ikkje å skaffe.

Vil absolutt anbefale Tre'45 i Trondheim, de har skikkelig peiling, og kan

justere gitarer skikkelig (noe mario's gjengen ikkje har kompetanse på)

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...